جعفری در جمع وابستگان نظامی:

نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» نشان‌دهنده اقتدار نیرو‌های مسلح در برابر مستکبران است

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» نشان‌دهنده اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر مستکبران است.
کد خبر: ۳۶۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 06October 2019

نمایشگاه شکار کرکس‌ها بیانگر اقتدار نیرو‌های مسلح در برابر مستکبران استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز در جمع بیش از ۲۰ نفر از وابستگان نظامی کشور‌های مختلف ضمن خیر مقدم اظهار داشت: در این نمایشگاه پهپاد‌های مهاجم که حریم هوایی ایران را نقض کردند و در تور پدافندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی گرفتار شدند و یا مورد اصابت قرار گرفتند، ارائه شده است.

وی نمایشگاه شکار کرکس‌ها را نمایش به زانو درآمدن استکبار جهانی در برابر ملت بزرگ ایران عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه قطعات پهپاد «mq 4» (گلوبال هاوک) آمریکایی که اخیرا در جنوب کشور مورد اصابت قرار گرفت، به همراه سامانه پدافندی بومی که آن را منهدم کرد، ارائه شده است.

جعفری با بیان اینکه کشور ما با جنگ میانه‌ای ندارد و جنگ را نمی‌ستاید، تصریح کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از این‌رو به نام «دفاع مقدس» مزین شده است که ملت ایران حداقل در طول ۳۰۰ سال گذشته به هیچ کشوری تجاوز نکرده و آغازگر هیچ جنگی نبوده است.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» را نشان‌دهنده اقتدار نیرو‌های مسلح در برابر مستکبران دانست و عنوان کرد: این نمایشگاه در طول برگزاری چند روزه با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها