سردار اشتری:

تجهیز تمامی ماموران راهور به دست افزار ثبت تخلف تا پایان سال/ امروز پلیس باید ده‌ها قدم جلوتر از مجرمان باشد

فرمانده ناجا با بیان اینکه هم اکنون بیش از 4 هزار مامور راهور به دست افزار ثبت تخلف مجهز هستند، گفت: امیدورایم تا پایان سال بتوانیم تمامی ماموران پلیس راهور را به دست افزار ثبت تخلف مجهز کنیم.
کد خبر: ۳۶۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ - 06October 2019

تجهیز تمامی ماموران راهور به دست افزار ثبت تخلف تا پایان سال/ امروز پلیس باید ده‌ها قدم جلوتر از مجرمان باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا عصر امروز (یکشنبه) در مراسم رونمایی از سامانه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با گرامی‌داشت هفته ناجا با بیان اینکه خوشبختانه گام‌های خوبی در حوزه هوشمند سازی برداشته شده است، اظهار داشت: از یکسال پیش تا کنون با ظرفیت‌هایی که در ناجا وجود داشت گام‌های خوبی برداشته شده است و تا سال 1400 باید به مرحله‌ای از هوشمندسازی برسیم که به مردم خدمات رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس هوشمند یعنی پلیسی که با اشرف اطلاعاتی بتواند از جرایم جلوگیری کند و در پی جویی جرم سرعت خوبی داشته باشد، گفت: هر چه امکانات در ناجا بیشتر باشد می‌توانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

فرمانده ناجا گفت: کارآمدی کارمندان از عناصر هوشمندسازی پلیس است و امیدواریم با به‌ کارگیری نیر‌وها و آموزش‌های لازم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز جرایم نسبت به گذشته پیشرفته‌تر شده است، گفت: اگر در گذشته سرقت به صورت فیزیکی صورت می‌گرفت امروز با فناوری‌هایی که وجود دارد سارقان در منازل خود به اموال مردم دسترسی پیدا می‌کنند؛ هر چقدر جرایم پیچیده تر شود پلیس باید ده‌ها قدم جلو‌تر باشد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امروز کارشناسان و نخبگانی در داخل و بیرون ناجا داریم که با پلیس همکاری می‌کنند و باید از همه ظرفیت‌های داخلی کشور برای هوشمندسازی پلیش استفاده کنیم.

وی در خصوص تجمیع بانک‌های اطلاعاتی گفت: خوشبختانه در این خصوص کارهای خوبی صورت گرفته و با طراحی سامانه‌ها ماموران ما به راحتی به اطلاعات مختلف دست پیدا می کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه هم اکنون بیش از 4 هزار مامور راهور به دست افزار مجهز هستند، گفت: امیدورایم تا پایان سال بتوانیم تمامی ماموران پلیس راهور را به دست افزار مجهز کنیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار