وصیت‌نامه شهید محمدسعید شادکار/ حس می‌کنم در بهشت هستم

شهید «محمدسعید شادکار» در وصیت‌نامه خود آورده است: با وجود خمپاره‌ها و آرپی‌چی‌ها و رگبار مسلسل دشمن حس می‌کنم که در بهشت هستم و خیالم از این دنیای پوسیده پر از فساد راحت است.
کد خبر: ۳۶۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ - 07October 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «محمدسعید شادکار» در تاریخ 29 دی 1335 چشم به جهان گشود و در هشتم مرداد سال 1360 در جریان درگیری با تروریست‌های مسلح به شهادت رسید. 

وصیت‌نامه شهید محمدسعید شادکار

تصویر وصیت‌نامه شهید «محمدسعید شادکار»

وصیت‌نامه شهید محمدسعید شادکار

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بسم الرب الشهدا

پروردگارا زمان مرگ مرا برایم شهادت قرار بده. همیشه بعد از نماز دعا می‌کنم که پروردگارا الها، مارا آفریده از این دنیا ببر. می‌گویند که اگر مسلمانان شهید شود تمام گناهان او آمرزیده شود و ان شا الله که موقع فوت ما خدا ما را آمرزیده بمیراند حالا نوعش را مشیت خداست و او است که دانا و بر همه چیز آگاه است.

حال این وصیتنامه را می‌نویسم در یک خانه مخروبه نشستم و بقیه برادران من در اینجا خواب هستند خمپاره‌های دشمنان اسلام آنی از کار نمی‌افتند و دائم بر سر کوتشیخ یکی از محله‌های خرمشهر (خونین شهر) می‌کوبند. احساس می‌کنم که در اینجا به خدا نزدیکتر شده‌ام و خصوصا وقتی که برادران خونین شهری، دزفولی و آبادانی و ... در اینجا مناظره می‌کنم که در تکاپو هستند با وجود خمپاره‌ها و آرپی‌چی‌ها و رگبار مسلسل دشمن حس می‌کنم که در بهشت هستم و خیالم از این دنیای پوسیده پر از فساد راحت است. مطلب دیگر اینست که وقتی ما از تهران به قصد جنوب حرکت کردیم فکر نمی‌کردیم که حتی ما را پشت یک جبهه هم ببرند ولیکن نمی‌دانم چگونه وسیله جور شد که به خرمشهر آمدیم. خدا می‌داند شاید که اجل ما اینجا بوده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار