عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ناامن جلوه دادن عراق حربه غربی‌ها برای کاهش جمعیت زوار اربعین است

محمداسماعیل سعیدی گفت: اینکه هر ساله مراسم راهپیمایی اربعین باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، نشاندهنده شکست دشمنان در تحقق اهدافشان است؛ چراکه مهم‌ترین هدف استکبار تلاش برای کاهش زوار اربعین حسینی به شکل‌های مختلف است.
کد خبر: ۳۶۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷ - 09October 2019

ناامن جلوه دادن عراق حربه غربی‌ها برای کاهش جمعیت زوار اربعین استمحمداسماعیل سعیدی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اهمیت و نقش مهم مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در تحکیم وحدت میان مسلمانان و هم‌چنین ترویج نهضت حسینی در جوامع بین‌المللی اظهار داشت: یقینا این مراسم از بزرگترین کنگره محبان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت است. حضور میلیونی زائرانی ایرانی در مراسم اربعین حسینی نشانگر این است که ما پیرو مکتب عاشورا و کربلا هستیم.

وی با توجه به حضور حداکثری زائران اربعین حسینی از ملیت و مذاهب مختلف در کربلا افزود: اینکه هر ساله مراسم راهپیمایی اربعین باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، نشاندهنده شکست دشمنان در تحقق اهدافشان است؛ چراکه مهم‌ترین هدف استکبار تلاش برای کاهش زوار اربعین حسینی به شکل‌های مختلف است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاندان و دشمنان قرآن و اسلام در ایام اربعین برای ناامن جلوه دادن، تنش و درگیری در عراق به طور جدی تلاش می‌کنند، گفت: بازتاب رسانه‌ای این مراسم عظیم، منجر به تضعیف روحیه و قدرت غربی‌ها شده است؛ لذا به همین دلیل درصدد هستند تا بلکه به طرق مختلف از جمعیت زوار اربعین کم کنند؛ ناامن جلوه دادن عراق، سیاست نخ نمای آن‌ها در این خصوص است.

این مقام مسوول با بیان اینکه اقدامات دشمنان هیچ خللی در اراده و باور قلبی محبان اهل بیت (ع) ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: عاشقان اباعبدالله حسین (ع) همه ساله نشان داده‌اند که توجهی به این اقدامات دشمن نمی‌کنند و در کمال انسجام با یکدیگر راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را هر سال بهتر از سال قبل برگزار می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی برخی از مردم عراق نسبت به اقتصاد و وضعیت معیشتی‌شان گفت: امکان اینکه عده‌ای از مردم این کشور از وضعیت اقتصادی کشورشان ناراضی باشند، دور از ذهن و غیرقابل انکار نیست؛‌ چراکه جنگ‌زدگی این کشور، منجر به وخیم شدن اقتصادشان شده است.

وی ادامه داد: اما این مسئله به معنای ناامنی در عراق نیست؛ لذا اینکه رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند تا از نارضایتی مردم عراق نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی‌شان سوءاستفاده کرده و این مسئله را به جریانات سیاسی و مذهبی پیوند دهند، ریشه در تصمیمات و سیاست‌های ضد انسانی و ضد اسلامی دشمنان اسلام دارد.

سعیدی با تاکید بر اینکه دشمنان در سال‌های گذشته نیز در ایام اربعین بیکار ننشسته بودند و برای کم اثر جلوه دادن این مراسم بزرگ معنوی کوشیدند، گفت: اقدامات دشمنان خاندان عصمت و طهارت به هیچ عنوان مانع از برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نخواهد شد و راهپیمایی اربعین امسال همچون سال‌های گذشته با عزت، عظمت و در کمال امنیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار