فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

امروز خون شهیدان ما متصل به ثارالله است

سردار «علی رزمجو» اربعین را نماد عمود پرچمی که پیام تاسوعا و عاشورای حسینی را به نسل‌های حال و آینده می‌رساند دانست و گفت: امروز خون شهیدان ما متصل به ثارالله است، پس همیشه حماسه‌های آنان جاودانه است.
کد خبر: ۳۶۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 09October 2019

امروز خون شهیدان ما متصل به ثارالله است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سی و دومین سالگرد شهدای خلیج فارس اظهار داشت: شهدای خلیج فارس با خون خود و سرنگونی حیثیت سیاسی و نظامی و معادلات  آمریکا در واقع به سرمنزل آخرین خالق کاشانه ملکوت اعلی رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدای خلیج‌فارس در مقابل بزرگترین قدرت‌های ظاهری عالم یعنی آمریکا ایستادند و اقتداری بی‌نظیر خلق کردند گفت: جاودانگی شهدای خلیج فارس برگرفته از اعتقاد و باورهای خالصانه، رزمیدن و جنگیدن در مقابل  استکبار جهانی و دفاع از دین ، شرف و تمامیت مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران در منطقه استراتژیکی خلیج‌فارس است.

رزمجو با بیان اینکه در گام دوم انقلاب بواسطه همین حماسه آفرینی‌ها و خون پاک شهدای گرانقدر در حال تغییر بنیادین هستیم افزود: امروز ذخایر دشمن رو به اضمحلال و هزینه‌های آنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران بالا رفته و همه راهکارهای آنها ضعیف و راهبرد تحریم دشمن بی‌خاصیت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز با قدرت جمهوری اسلامی و حماسه‌هایی که خون پاک شهیدان در دریا برای ما به ارمغان آورده است به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که همواره شاهد شکست‌های پی در پی دشمن در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی در مقیاس جهانی هستیم.

وی اربعین را نماد عمود پرچمی که پیام تاسوعا و عاشورای حسینی را به نسل‌های حال و آینده می‌رساند دانست و گفت: امروز خون شهیدان ما متصل به ثارالله است، پس همیشه حماسه‌های آنان جاودانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار