عملیات‌های دفاع مقدس در خاش بازخوانی شد

مسئول پایگاه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عملیات‌های دفاع مقدس در سطح مدارس شهرستان خاش بازخوانی شد.
کد خبر: ۳۶۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 10October 2019

عملیاتهای دفاع مقدس در خاش بازخوانی شد«علی سعدی» مسئول پایگاه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عملیات‌های دفاع مقدس در سطح مدارس این شهرستان بازخوانی شد.

سعدی افزود: بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس با حضور سرهنگ «غلامحسین زرگر» از هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیادشیرازی سیستان و بلوچستان در دبیرستان دخترانه نرجس خاش انجام شد.

وی گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای نظام شکوهمند اسلامی ایران بوده که دستاوردهای مهم آن در چهار دهه اخیر تقویت روحیه استکبارستیزی، مقاومت و خنثی کردن تحریم ها و فشارهای ظالمانه دشمنان از سوی ملت بزرگ ایران بوده است.

این مسئول عنوان کرد: بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس در سطح مدارس و دانشگاه‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معارف دفاع مقدس و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ نابرابر تاثیرگذار است.

سعدی ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی دوران و سال‌های مشقت باری بوده که ملت ایران را برای گذر از مشکلات و دشواری‌ها و کسب موفقیت در آزمون های مختلف آماده ساخت.

وی متذکر شد: حضور فرماندهان جنگ و راویان دفاع مقدس در آیین‌های مختلف گامی مهم در جهت معرفی ارزش‌های آن دوران پر افتخار و آشنا شدن اقشار جامعه و از جمله دانش آموزان و دانشگاهیان با معارف جنگ و جبهه حق علیه باطل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها