برپایی نمایشگاه نقاشی «یک نیستان بی قراری» در کرمان+ تصاویر

در حاشیه هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری، نمایشگاه کتاب در حوزه دفاع مقدس و نمایشگاه نقاشی «یک نیستان بی قراری» در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ - 10October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در حاشیه هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری با حضور سردار سرتیپ پاسدار «داوود عامری» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب در حوزه دفاع مقدس و نمایشگاه نقاشی «یک نیستان بی‌قراری» در دانشگاه شهید باهنر کرمان برپا شد.

تصاویر/ برپایی نمایشگاه«یک نیستان بی قراری»در دانشگاه شهیدباهنرکرمان

«یک نیستان بی‌قراری» نمایشگاهی از 35 اثر نقاشی هنرمند کرمانی «نیلوفر ایرانمنش» است که شرح بی‌قراری و بی‌تابی انسان آزاده و جانبازی است که در هشت سال دفاع مقدس در تمام لحظاتش، عبادت و حس نزدیکی به خدا موج می‌زد و هر تصویر از نیستان، دریای از معنا و زندگی عارفانه و عاشقانه‌ای است که بزرگمردانی خالق آن بودند.

تصاویر/ برپایی نمایشگاه«یک نیستان بی قراری»در دانشگاه شهیدباهنرکرمان

 نمایشگاه کتاب در حوزه دفاع مقدس با موضوعات علمی دفاع مقدس، مجموعه نامه‌های پایداری، مجموعه کتاب‌های خاطرات شهدا به نام گنجینه و کتاب‌های کنگره سرداران شهید استان کرمان برپا شد.

تصاویر/ برپایی نمایشگاه«یک نیستان بی قراری»در دانشگاه شهیدباهنرکرمان

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۱۶ مهر به مدت دو روز همزمان با برگزاری هفتمین کنگره ادبیات پایداری در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان دایر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار