سردار نجات در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

وحدت شیعه و سنی در خدمت به زائران حسینی افتخار بزرگ نظام است

جانشین فرهنگی سپاه پاسداران گفت: وحدت و همبستگی مردم مرزنشین شیعه و اهل سنت در خدمت به زائران حسینی و مهمانان پاکستانی قابل تجلیل و از افتخارات نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ - 10October 2019

وحدت شیعه و سنی در خدمت به زائران حسینی افتخار بزرگ نظام استسردار «حسین نجات» جانشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: وحدت و همبستگی مردم مرزنشین شیعه و اهل سنت در خدمت به زائران حسینی و مهمانان پاکستانی قابل تجلیل و از افتخارات نظام اسلامی بوده که فرهنگ زیبای ایرانی و اسلامی را در این نقطه صفر مرزی نشان می‌دهد.

نجات عنوان کرد: با توجه به ورود زائران پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه شاهد ارائه خدمات شایسته دستگاه‌های دولتی و نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی به زائران هستیم و این خدمت‌رسانی روند بسیار خوب و مطلوبی دارد.

وی افزود: تاکنون خدمات ارزشمندی در مباحث بهداشت و درمان و امدادی و رفاهی صورت گرفته و اگر کمکی از ناحیه سپاه اینجا نیاز باشد با تمام توان انجام خواهیم داد.

این مسئول ادامه داد: خدمت به زائران حسینی پاکستانی یک افتخار بزرگ برای کشورمان بوده و که در این منطقه اقشار مختلف مردم مرزنشین به ویژه جامعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در کنار دیگر برادران در حال خدمت رسانی به مهمانان هستند.

سردار نجات و هیئت همراه از پایانه مرزی میرجاوه بازدید و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به زائران حسینی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار