معرفی کتاب؛

کتاب «رهاورد پژوهشی - مروری دفاع مقدس و پایداری»

کتاب «رهاورد پژوهشی - مروری دفاع مقدس و پایداری» مجموعه مقالات استادان معارف دفاع مقدس استان سمنان است که به کوشش «سیده فهیمه میرسید» توسط اداره‌کل‌حفظ آثار دفاع مقدس استان چاپ شده است.
کد خبر: ۳۶۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ - 12October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، کتاب «رهاورد پژوهشی - مروری دفاع مقدس و پایداری» مجموعه مقالات استادان علوم و معارف دفاع مقدس استان سمنان است که به کوشش «سیده فهیمه میرسید» به سفارش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس سمنان چاپ و منتشر شده است.

این کتاب با 14 مقاله از 12 استاد درس دفاع مقدس به موضوعاتی چون نقش و تأثیر معرفت عرفانی و معنویت‌گرایی رزمندگان در دوران دفاع‌مقدّس، بررسی برخی از مولفه‌های انقلاب‌ اسلامی، راهبردهای انتقال علوم و معارف دفاع‌ مقدّس به نسل آینده، بررسی حماسه مشارکت زنان در دفاع‌ مقدّس مبتنی بر اندیشه‌های امام (ره) و رهبری، بررسی و ثبت تجارب فرماندهان و پاسداران دوران دفاع‌مقدس مقدمۀ تبدیل دانش ضمنی آنان به دانش عینی، طراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تأکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه‌های عراق و... پرداخته است.

کتاب «رهاورد پژوهشی - مروری دفاع مقدس و پایداری» در شمارگان یک هزار نسخه و در 304 صفحه با قطع وزیری توسط انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سال 1398 چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار