سردار شرفی:

اعتبار و اطمینان‌بخش بودن از ویژگی‌های پلیس امین است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعتبار و اطمینان‌بخش بودن را از ویژگی‌های پلیس امین عنوان کرد و گفت: کشوری از اقتدار و قدرت ملی برخوردار است که وحدت و میزان مشارکت مردم آن کشور در امور حاکمیتی بالا باشد.
کد خبر: ۳۶۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 12October 2019

اعتبار و اطمینان بخش بودن از ویژگی پلیس امین استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه آهن کشور ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از افتخارات و سند‌های زرین نیروی انتظامی تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۴ هزار جانباز است.

وی ادامه داد: اگر ملتی بتواند وحدت کلمه داشته و تمام امکانات خود را بسیج کند، می‌تواند هر نوع حمله دشمن را دفع و شرایطی را مهیا کند که از تمامیت ارضی کشورش حراست و از تمامی ارزش‌های کشور نیز در زمان صلح و جنگ صیانت کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های پلیس امین، اعتبار و اطمینان‌بخش بودن آن است، تصریح کرد: بر اساس شاخص‌های نوین جهانی، آن کشوری از اقتدار و قدرت ملی برخوردار است که وحدت و میزان مشارکت مردم آن کشور در امور حاکمیتی بالا باشد.

سردار شرفی تأکید کرد: ما امروز بسیار مفتخریم که نیرو‌های مسلح به یک توانمندی و ظرفیت و تجهیزات بازدارنده دست پیدا کرده‌اند که قدرت نفوذ خود را فراتر از مرز‌های رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران افزایش داده و عمق استراتژیک را در جایی تعریف کرده‌اند که حالت بازدارندگی داشته باشد تا جایی که هیچ کشور و هیچ فردی جرأت نکند برای امنیت کشور عزیزمان خطری ایجاد کند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: از شاخص‌های امنیت داخلی کشورمان همانا اقتدار، هوشمندی و مردم‌دار بودن پلیس است بنابراین نیروی انتظامی تلاش دارد با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و جلب مشارکت مردم، شاخص امنیت مشارکتی را ارتقاء و این مهم را بیش از پیش محقق کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان از زحمات فرماندهی و کارکنان پلیس راه آهن کشور و حمایت همه‌جانبه مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت خطوط ریلی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار