سردار اخوان:

۴ بیمارستان صحرایی مجهز نیروی زمینی سپاه برای خدمات رسانی به زائران حسینی مستقر شد

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: ۴ باب بیمارستان صحرایی مجهز در مرز‌های مهران، شلمچه، میرجاوه و شهرستان قصرشیرین جهت ارائه خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی به زائرین امام حسین (ع) مستقر شدند.
کد خبر: ۳۶۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ - 14October 2019

چهار بیمارستان صحرایی مجهز نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به زائران حسینی در منطقه غرب و جنوب شرق کشور مستقر شد.به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمد اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، با اشاره به خدمت‌رسانی نیروی زمینی سپاه به زائرین اربعین اظهار داشت: در راستای مشارکت و نقش آفرینی سپاه و بسیج در امر خدمات‌دهی به خیل عظیم زائران حسینی در موسم اربعین ۴ باب بیمارستان صحرایی مجهز در مرز‌های مهران، شلمچه، میرجاوه و شهرستان قصرشیرین جهت ارائه خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی به زائرین ایرانی و غیر ایرانی در مناطق مرزی مستقر شده است.

وی افزود: هر کدام از بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه با ۵۰ تخت بستری آماده ارائه خدمات پزشکی به زائرین محترم می‌باشند.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان اهمیت خدمت رسانی به زائران اربعین تاکید کرد: زائرین محترم در صورت نیاز به خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی به بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه مستقر در مرز‌های مهران، شلمچه، میرجاوه و شهرستان قصرشیرین مراجعه نمایند.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) وظیفه ما است و نیروی زمینی سپاه در این زمینه احساس تکلیف می‌کند، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه آمادگی کامل دارد تا به مردم عزیزی که قصد سفر به کربلای معلی و نجف اشرف را دارند با همه توان خدمت کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار