فرمانده انتظامی استان لرستان:

تامین امنیت زوار اربعین افتخار پلیس است

مهدیان نسب به برپایی ۲۸ موکب با کمک پلیس و همکاری سایر دستگاه‌ها و مردم در مسیر زائران اشاره کرده و گفت: امسال روند توسعه این موکب‌ها از نظر کمی و کیفی قابل توجه و تقدیر است.
کد خبر: ۳۶۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ - 14October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: پلیس لرستان از ابتدای ماه صفر در راستای تامین نظم و امنیت زائران حسینی پیش بینی و تمهیدات لازم را انجام داده و در بخش‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی، در تمامی محور‌های مواصلاتی و محل‌های تردد و استقرار زوار را پوشش داده و در حال خدمات رسانی مضاعف هستند و بحمدالله رضایتمندی زائران را در بر داشته است.

وی همچنین از حضور گسترده ماموران پلیس برای خدمات رسانی به زائران خبر داد و گفت: زوار می‌توانند به ایستگاه‌های پلیس مراجعه و خدمات مورد نیاز را که در چارچوب اختیارات و توانایی پلیس قرار دارد را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: برپایی شش ایستگاه ایست و بازرسی و به کارگیری گشت‌های خودرویی، موتور سوار و پیاده و تشکیل تیم‌های نظارتی از دیگر خدمات پلیس لرستان برای حفظ امنیت زوار حسینی است که امیدواریم با یاری خداوند متعال هیچ مشکلی برای زائران نداشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به کنترل مسیر‌های تردد زائران توسط ماموران پلیس راه و راهور، از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت و مواظب زائرانی که به صورت کاروانی در حال تردد هستند باشند و با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

سردار مهدیان نسب تامین امنیت زائران اربعین را توفیق الهی و مایه افتخار پلیس دانست و به این مسافران معنوی توصیه کرد: در صورت نیاز به حضور پلیس و مشاهده هرگونه مورد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار