مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

اقتدار، امنیت و سربلندی ایران اسلامی حاصل خون‌ شهداست

حجت‌الاسلام هادی عسگری اقتدار، امنیت و سربلندی ایران اسلامی را حاصل خون‌های پاکی شهدا دانست که در طول چهار دهه از عمر بابرکت نظام اسلامی در پای درخت تناور انقلاب ریخته شد.
کد خبر: ۳۶۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ - 15October 2019

اقتدار، امنیت و سربلندی ایران اسلامی حاصل خون‌ شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد چهارمین شهید محراب آیت الله عطاءالله اشرفی اصفهانی امروز (سه‌شنبه) حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، «محمد اشرفی اصفهانی» فرزند شهید محراب و « فضل‌الله رنجبر» فرماندار کرمانشاه با حضور در منزل دو تن از شهدای روحانی یاد و خاطره این شهدای والامقام را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام روحانی به‌ ویژه عالم وارسته شهید اشرفی اظهار داشت: اقتدار، امنیت و سربلندی ایران اسلامی را حاصل خون‌های پاکی شهداست که در طول چهار دهه از عمر بابرکت نظام اسلامی در پای درخت تناور انقلاب ریخته شد.

وی در ادامه با تجلیل از مقام شهید ارجمند نیا و شهید تراب بیان داشت: شهادت این دو روحانی بزرگوار به‌خوبی نشان داد که روحانیت در طول انقلاب هم پای ملت شریف ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها خصوصاً دوران دفاع مقدس حضوری مؤثر و پررنگ داشته است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تجلیل و تکریم شهدا و ایثارگران را گامی مهم در جهت پاس داشت رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان و نیز راهکاری مؤثر به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد.

گفتنی است، شهید محمدرضا ارجمند نیا در مهرماه 63 در عملیات عاشورا و شهید سید اسدالله تراب در مردادماه 67 در عملیات غرورآفرین مرصاد به دست منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار