مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی اعلام شد

مراسم پیاده‌روی جاماندگان کربلا تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ - 16October 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین طبق سنوات گذشته و در جهت همدلی و مواسات با زائران کربلا، مراسم پیاده‌روی جاماندگان کربلا تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود.

در طول مسیر موکب‌های مردمی که توسط اقشار مختلف مردم و نهادهای گوناگون آماده شده است از زائران پذیرایی می‌کنند تا حال و هوای مسیر نجف به کربلا برای مردم تداعی شود. ضمنا برای رفاه حال زائران نیز استراحت‌گاه‌هایی در طول مسیر در نظر گرفته شده است.

مسیرهای پیاده روی:

 مسير 1: امام حسین (ع) - میدان شهدا - میدان خراسان - میدان شوش - سه راه ورامین و حرم حضرت عبدالعظیم (ع)  

مسیر ۲: حرم مطهر امامزاده حسن (ع) ـ خیابان امین الملک ـ خیابان قزوین ـ میدان حق‌شناس ـ میدان بهمن ـ خیابان شهید رجایی ـ  بزرگراه کریمی ـ خیابان فدائیان و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)

مسیر ۳: مسجد جامع جمهوری ـ بزرگراه نواب ـ میدان حق شناس ـ میدان بهمن ـ خیابان شهید رجایی ـ حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

 مسیر 4: ورامین ـ میدان معلم ـ سه راه ورامین ـ خیابان فدائیان اسلام و حرم عبدالعظیم (ع)

اعلام مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان کربلا  اعلام شد

همچنین روابط عمومي ستاد مرکزی «رهروان اربعین حسینی تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع)» ضمن استقبال از همراهی و همکاری تمامی نهادهای ارگان‌ها، سازمان‌ها و هیات‌ها و مساجد برای برگزاری پرشور این مراسم اعلام کرد این ستاد هیچ گونه وابستگی به نهاد با ارگان با شخص حقیقی یا حقوقی ندارد و حرکتی خودجوش و مردمی است که به همت جمعی از مومنین و عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها