مسئول موکب سید الاحرار مرصاد خبر داد؛

پذیرایی از زوار اربعین حسینی در موکب سید الاحرار «مرکز فرهنگی مرصاد»

محسن جهان بانی از پذیرایی زائرین اربعین حسینی در موکب «سید الاحرار» مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد خبر داد و گفت: آمادگی پذیرایی از 5 هزار زائر را داریم.
کد خبر: ۳۶۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱ - 20October 2019

پذیرایی از زوار اربعین حسینی در موکب سید الاحرار «مرصاد»«محسن جهان بانی» مسئول موکب سید الاحرار مستقر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: در پی بازگشایی مرز خسروی جمعی از آزادگان سرافراز اردوگاه موصل 4 با هم فکری خود برای اولین بار اقدام به برپایی موکب سید الاحرار در پارکینگ شرقی مرکز فرهنگی مرصاد کرده و به استقبال زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) در مسیر بازگشت زائرین گرامی کرده اند.

وی در ادامه گفت: موکب سید الاحرار که به نام آزاده سرافراز مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید «علی اکبر ابوترابی» نامگذاری شده است با محوریت دو تن از آزادگان سرافراز به نام‌های «سید نور اله موسوی» و این بنده حقیر  و با حضور بیش از 30 تن از آزادگان اردوگاه موصل 4 از کرمانشاه، تهران و اصفهان برپا شده است.

جهان بانی افزود: در این موکب روزانه به تعداد 5 هزار نفر از زائرین عزیز خدماتی رسانی شده که این خدمات از قبیل صبحانه، نهار و شام است و از 18 مهر تا 5 روز پس از اربعین حسینی خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها