مشکل خاصی برای بازگشت زائران حسینی وجود ندارد/ امکانات برای خدمت‌رسانی فراهم است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت که با تدابیر اندیشیده شده مشکل خاصی برای بازگشت زائران حسینی به کشور وجود ندارد و تردد در محورها تحت کنترل است.
کد خبر: ۳۶۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 20October 2019

مشکل خاصی برای بازگشت زائران حسینی وجود ندارد/ امکانات برای خدمت‌رسانی فراهم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مرز مهران و بازگشت زائران از کربلای معلی اظهار داشت: تردد به شکل روان در حال انجام است. بیشتر زائرانی که از مرز مهران از کشور خارج شده‌اند، به کشور بازگشته‌اند.

وی افزود: بر اساس آمارها تا شب گذشته از کل زائرانی که از مرز مهران خارج شده‌اند، تنها 600 هزار نفر هنوز از این مرز به کشور بازنگشته‌اند. البته از آنجا که برخی از زائران در مسیر بازگشت مرز مهران را انتخاب می‌کنند، افراد بیشتری قصد بازگشت به کشور را از طریق این مرز داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در مجموع تردد به شکل روان در حال انجام است. در دو روز گذشته در شهر ایلام جمعیت زیادی حضور داشت. اما مشکل خاصی وجود ندارد و همه امکانات برای خدمت رسانی به زوائر اربعین حسینی فراهم است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ایلام تا مهران یک جاده اصلی وجود دارد که آن را جاده ایلام-صالح آباد- مهران می‌نامند. این جاده چهار بانده است و از حدود سه روز پیش بر بازگشت زائران یک طرفه شده است. یک محور دیگر به نام ایلام-ملکشاهی-مهران وجود دارد که اکنون دو طرفه است.

امینی گفت: مشکل خاصی برای بازگشت زائران حسینی به کشور وجود ندارد و امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران فراهم است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها