عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهپیمایی عظیم اربعین اتحاد و روحیه ضدآمریکایی مسلمانان را به تصویر کشید

«محمد وحدتی» گفت: در راهپیمایی عظیم اربعین مسلمانان جهان ضمن نمایش اتحادشان با عکس‌نوشت و دست‌نویسی، روحیه ضدآمریکایی‌شان را به تصویر کشید.
کد خبر: ۳۶۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 20October 2019

«محمد وحدتی هلان» نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان جهان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: تصاویر منتشر شده ار اربعین نشان می‌دهد شیعیان دیگر کشورها با نمایش پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ارادت‌شان را به نظام اسلامی نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از اجتماع مسلمانان در کنار یکدیگر واهمه دارند و با بایکوت رسانه‌ای آن سعی می‌کنند این اتحاد را به نمایش نگذارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به دست‌نوشت‌ها و عکس‌ نوشت‌های زائران اربعین، تصریح کرد: زوار امام حسین(ع) پیام‌هایشان به خوبی در این راهپیمایی به جهانیان مخابره کردند و روحیه ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی‌شان را به تصویر کشیدند.

این مسئول بیان داشت: از برگزاری بی‌حاشیه راهپیمایی اربعین خرسندیم و مسلمین قدردان میزبانی شایسته مردم عراق از زوار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها