امیر حاتمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مشکلات اقتصادی کشور با بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس حل می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ما از تجربیات دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف استفاده می‌کنیم، گفت: به‌زودی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه عرصه اقتصادی به سمتی خواهیم رفت که روی پای خودمان بایستیم.
کد خبر: ۳۶۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۲ - 22October 2019

دشمنان تلاش می‌کنند ما را از حقوق طبیعی خودمان محروم کنندامیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس مملو از آموزه‌های متفاوت است، اظهار داشت: باید امروز از لحظه لحظه دفاع مقدس درس گرفت و مهمترین آموزه آن برای ما این بود که فهمیدیم باید روی پای خودمان بایستیم.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس فهمیدیم که می‌توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم؛ در حوزه دفاع، ما این درس و آموزه را به خوبی فرا گرفتیم و به آن عمل کردیم.

امیر حاتمی در خصوص بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف گفت: امروز در حوزه دفاع به یک عمق شناخت رسیده‌ایم و توانسته‌ایم با بهره‌گیری از تجربیات و فرهنگ دفاع مقدس دستاورد‌های قابل توجهی به دست آوریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به تحریم‌ها و اقدامات دشمن در حوزه‌های مختلف علیه ملت ایران افزود: امروز با خباثت و بی رحمی که دشمن علیه ملت بزرگ ایران به خرج می‌دهد، در واقع تلاش می‌کند تا هرآنچه می‌تواند مردم ایران را از حقوق طبیعی خود در عرصه‌های بین‌المللی محروم کند.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ما از تجربیات دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به‌زودی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه عرصه اقتصادی به سمتی خواهیم رفت که روی پای خودمان بایستیم و نقاط ضعفی را که دشمن با سوء استفاده از آن‌ها روی کشور فشار می‌آورَد، برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار