بازدید وزیر دفاع از بیمارستان سیار ساخت وزارت دفاع در کربلا

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بیمارستان سیار ساخت وزارت دفاع در کربلای معلی بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 21October 2019

بازدید وزیر دفاع از بیمارستان سیارساخت وزارت دفاع در کربلای معلیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پس از حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از بیمارستان سیار ساخت وزارت دفاع در کربلای معلی بازدید کرد.

امیر حاتمی در جریان این بازدید اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در خدمت‌گزاری به زائران اربعین از هیچ کوششی فروگذار نکردند و با توجه به حجم بیشتر زائران اربعین در سال جاری، خدمات گسترده‌تر و مطلوب‌تری برنامه‌ریزی و ارائه شد.

وی با تشریح حمایت‌ها و پشتیبانی‌های متنوع و بی‌دریغ نیرو‌های مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و نیروی انتظامی از ستاد اربعین کشور، اظهار داشت: کمیته‌های تخصصی ستاد اربعین نیرو‌های مسلح در قالب کمیته‌های امنیتی، فرهنگی، نیروی انسانی، فنی و مهندسی و ترابری و پشتیبانی خدمات شایان توجهی را به زائران حسینی (ع) ارائه دادند.

وزیر دفاع در بازدید از بیمارستان سیار ساخت وزارت دفاع، استقرار این بیمارستان ۶۵ تختخوابی را که توسط دولت و نیرو‌های مسلح عراق در کربلای معلی برپا شده است، یکی از اقدامات شایان توجه در ارائه خدمات درمانی اورژانسی، بستری و همچنین در زمینه عمل‌های جراحی مهم به زائران برشمرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه با استقرار موکب مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع در مرز مهران یک دستگاه تصفیه، تولید و بسته بندی آب در خدمت زائران قرار گرفت، افزود: این دستگاه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار بطری آب در روز و نگهداری در سردخانه به صورت شبانه روزی خدمات لازم را به زائران ارائه می‌کرد.

وی آماده باش مراکز چهارگانه مین‌زدایی وزارت دفاع به منظور پاکسازی میادین مین قابل دسترسی و نزدیک به جاده‌های تردد زوار، اعزام صد‌ها اتوبوس و خودروی سواری، پشتیبانی فنی و مهندسی و همچنین ارائه خدمات فرهنگی و... را از دیگر اقدامات وزارت دفاع در ایام مراسم راهپیمایی اربعین برشمرد.

وزیر دفاع با قدردانی از نیرو‌های مسلح که مجاهدانه و خالصانه در ارائه خدمات گسترده به زائران حضرت سید الشهداء (ع) ماه‌ها بی وقفه قبول زحمت کرده‌اند، بیان کرد: نیرو‌های مسلح دوش به دوش دولت، نهاد‌های مردمی و سازمان‌های دیگر همواره در برنامه‌ها و رویداد‌های ملی و مناسبتی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و هدف نهایی همه مسئولین و نهاد‌ها نشر و گسترش فرهنگ متعالی اسلام و قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اعتلای نام و پرچم مقدس اسلام عزیز در این پهنه خاکی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار