حجت‌الاسلام دهقان:

پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی امت اسلامی بود

امام جمعه شهرستان خاش گفت: پیاده روی اربعین حسینی که با حضور عاشقان اهل بیت از سراسر دنیا انجام شد از نمادهای بارز همبستگی و اتحاد یکپارچه امت اسلامی بود.
کد خبر: ۳۶۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 21October 2019

پیاده روی اربعین نماد همبستگی امت اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در دیدار با فرماندهان و کارکنان تیپ مستقل 288 زرهی ارتش و شماری از مردم و مسئولان و بسیجیان شهرستان خاش اظهار داشت: حضور پرشور عاشقان و دلدادگان حسینی در کربلا عظمت و ابهت خاندان رسالت و نبوت را به دنیا نشان داد.

وی افزود: امسال سعادت داشتیم به همراه شماری از مردم خوب شهرستان و استان و هم وطنان ایرانی به زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا و زیارت سایر بزرگان مشرف بشویم، لذا جای بسی خوشحالی است که در این اجتماع بزرگ مسلمانان امنیت برقرار بود و خدمات ارزشمندی به زائران ارائه شد.

امام جمعه خاش اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسین در زمان حیات و بعد از شهادت محور و شاخص در وحدت و اخوت و برادری بودند و هم اینک نیز بعد از گذشت چندین قرن اجتماع بزرگ وحدت در سرزمین کربلا تشکیل می‌شود.

وی گفت: بر خلاف تبلیغات، سنگ اندازی‎ها،کارشکنی‎ها، توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان اسلام، مراسم های ویژه اربعین حسینی در سرزمین عراق با شکوه و عظمت برگزار شد.

«حجت‌الاسلام محمدجواد رحمانی» رئیس عقیدتی تیپ مستقل 288 زرهی ارتش هم با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین، خدمت به زوار و حضور در سرزمین کربلا و زیارت حضرت ابی عبدالله الحسین سعادت بزرگی بود که نصیب مردم خوب ما شد گفت: مردم این شهرستان و استان از این راه دور به دشت کربلا سفر کردند و الحمدلله به سلامت بازگشتند، قطعا توصیف این سفر سرشار از معنویت و خیر و برکت است.

وی اظهار داشت: امام بزرگوار ما در سال 61 هجری با تشکیل یک نهضت تاریخی و قیام و حرکتی تحول آفرین و در راستای احیای دین جدشان و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای عدالت ریشه‌های حکومت ظلم و فساد یزیدی را خشکاندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها