فرماندار پلدختر تاکید کرد؛

عدم رعایت عفاف و حجاب موجب رشد ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی می‌شود

علی سیف گفت: عدم رعایت عفاف و حجاب موجب رشد ناهنجاری‌ها در جامعه و افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و بنیان خانواده را متزلزل می‌سازد.
کد خبر: ۳۶۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ - 21October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «علی سیف» فرماندار پلدختر امروز دوشنبه در جلسه ستاد صیانت از عفاف و حجاب شهرستان پلدختر بر اهمیت رعایت عفاف و حجاب در خانواده‌ها تاکید و اظهار داشت: عفاف و حجاب نقش مهم و انکار‌ناپذیری در تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه دارد که به عنوان یک اصل باید از کودکی در خانواده به افراد آموزش داده شود.

سیف یادآور شد: رعایت عفاف و حجاب از ارزش های والای دین اسلام است که حجاب  از نظر عرف نیز در کشور و به ویژه استان لرستان برای ما اهمیت زیادی دارد و مدیران دستگاه ها نیز باید با دقت و حساسیت بیشتری در این حوزه حضور داشته باشند.

وی به آموزش عفاف و حجاب در فضای رسانه‌ای تاکید کرد و افزود: تاکنون این موضوع در رسانه حداقل در حوزه شهرستان پلدختر مورد غفلت قرار گرفته که باید به آن توجه بیشتری شود.

فرماندار پلدختر به آموزش رفتاری حجاب در خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: آموزش زبانی کافی نیست، بلکه برای آموزش هر رفتار ابتدا خود باید مجری آن باشیم و این آموزش‌ها باید از خانواده آغاز شود تا مانند حکاکی روی سنگ به کودکان القا شود.

وی ریشه بدحجابی را در خانواده دانست و افزود: هر جا بدحجابی ترویج پیدا کرده، مربوط به رعایت نکردن این اصل در خانواده‌ها است که باید به این موضوع توجه شود.

سیف یادآور شد: عدم رعایت عفاف و حجاب موجب رشد ناهنجاری‌ها در جامعه و افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و بنیان خانواده را متزلزل می سازد که دستگاه‌های شهرستان نیز در این زمینه موظف به انجام رسالت خود هستند.

وی افزود: در پایان سال در هر کارگروه به ریاست فرماندار در بخش‌های مختلف دستگاه‌های برتر معرفی و از آنها تقدیر می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: خوشبختانه در این شهرستان به دلیل دینمداری مردم در زمینه عفاف و حجاب، مشکلات کمتری وجود دارد اما نهادهای خانواده، مدارس، مساجد و مسوولان به خاطر صیانت از این امر مهم در همه ابعاد با انجام مسوولیت های اجتماعی خود نباید نسبت به این امر مهم بی تفاوت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار