فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

بسیج عامل حضور گسترده نسل جوان در مساجد است

سردار مرتضی کشکولی بابیان اینکه بسیج عامل حضور گسترده نسل جوان در مساجد است، گفت: حضور در مساجد می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه را کاهش دهد.
کد خبر: ۳۶۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 23October 2019

بسیج عامل حضور گسترده نسل جوان در مساجد است/// عرض کردم عکس نمایه مناسب نیست. دقت بفرماییدبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، امروز در جلسه شورای مساجد استان لرستان که در مسجد قائم محله قاضی‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت سال‌های اخیر بسیج بحث مسجد محوری است.

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه حضور گسترده نسل جوان در مساجد است، افزود: حضور در مساجد می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه را کاهش دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: در گذشته بسیج تنها در حوزه نماز در مسجد فعالیت می‌کرد اما پس از اجرای این طرح  شاهد این هستیم که فعالیت‌هایی مانند جذب جوانان و فعال شدن حوزه بانوان نیز در محلات روند روبه‌رشدی به خود گرفته است.

کشکولی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاهد جوان شدن جمعیت مساجد هستیم، تصریح کرد: برای اجرای این برنامه نیازمند همکاری مناسب هیئت امنا و ائمه جماعت مساجد با بسیج هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها