محسن علی‌اکبری:

سریال تلویزیونی «نفوذ» بیانگر رویدادهای ۱۰ ماه اول انقلاب است

تهیه کننده سریال تلویزیونی نفوذ گفت: قصه این سریال که با حضور بازیگران پیشکسوت و جوان به تصویر کشیده شده بیانگر رویدادهای ۱۰ ماه اول انقلاب است.
کد خبر: ۳۶۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ - 23October 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محسن علی‌اکبری» تهیه کننده سینما و تلویزیون روز چهارشنبه، همزمان با آغاز ادامه ساخت سریال نفوذ در قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین اظهار داشت: سوژه این سریال که با حضور بازیگران جوانان تئاتر و تلویزیون ساخته می‌شود از حوادث روزهای اول انقلاب در گنبدکاووس و کردستان آغاز و در نهایت به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌انجامد.

وی اضافه کرد: بخشی از سکانس‌های مربوط به حوادث گنبد در شمال کشور فیلمبرداری شده و حوادث مربوط به کردستان و مریوان نیز با توجه به شباهت مکان های یاد شده با قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین، در این شهر به تصویر کشیده می‌شود.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به حضور ۷۰ نفر از عوامل این سریال در قزوین، یادآور شد: پیش بینی ساخت ۴۴ قسمت در این سریال شده و زمان پخش آن نیز برای بهمن ماه جاری در نظر گرفته شده است.

علی اکبری یادآور شد: برای استفاده از چهره‌های جوان مربوط به دوران اول انقلاب نیز از بازیگران رشته تئاتر و سینما در نقش‌های اول این سریال از جمله امین اسکندریان، کیمیا اکرمی و یلدا افشاری‌پناه استفاده شده است.

سریال نفوذ به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و با حضور احمد نجفی، رحیم نوروزی، صالح میرزاآقایی، علیرام نورایی، حمید گودرزی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، امیرمحمد زند، سیمون ساپرکین در حال ساخت است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها