افتتاح مصلای نماز جمعه شهر پاتاوه با حضور سرلشکر سلامی

مصلای نماز جمعه شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 24October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مصلای نماز جمعه شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «سید‌ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این پروژه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برکات فراوانی را برای مردم این استان به همراه داشته است، بیان داشت: هر آنچه در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌بینید متعلق به دوران پرافتخار انقلاب اسلامی است.

وی برخورداری همه روستاهای بالای 10 خانوار استان از امکانات لازم از جمله نعمت برق را از مهم‌ترین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این استان عنوان کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رده‌های مختلف سپاه از جمله بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز پروژه‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا کردند که یک هزار و 125 مورد آن امروز به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

خرم‌دل میزان اعتبار این پروژه‌ها را افزون بر 37 میلیارد و 171 میلیون تومان عنوان و بیان کرد: از این تعداد پروژه، 403 پروژه با اعتبار 22 میلیارد و 733 میلیون تومان عمرانی و 155 پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 750 میلیون تومان مربوط به احداث مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

وی عنوان کرد: همچنین 43 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اعتبار 2 میلیارد و 40 میلیون تومان امروز به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار