شهردار تبریز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اجرای کامل طرح «کوچه‌میزین افتخاری» منوط به بنیاد شهید است/ تابلو 400 شهید به زودی نصب می‌شود

«ایرج شهین باهر» گفت: چنانچه بنیاد شهید اطلاعات کامل شهدای تبریز را به دستمان برساند طرح افتخار کوچه‌ها را در عرض یک هفته اجرا و به پایان می‌رسانیم.
کد خبر: ۳۶۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ - 25October 2019

«ایرج شهین باهر» شهردار تبریز در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان طی گفت‌وگویی با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به اجرای طرح «کوچه‌میزین افتخاری»، اظهار داشت: اجرای این طرح ایده‌ی خودم بود و ماموریت اجرای آن را به روابط عمومی شهرداری محول کردم اما متاسفانه برخلاف پیش‌بینی‌مان دستیابی به اطلاعات شهدای محلات تبریز خیلی آسان نبود.

وی ادامه داد: اطلاعات کامل شهدای شهر تبریز در یک نهاد تجمیع نشده است و ما نیز نمی‌توانیم تابلوی یک شهید را به صورت ناقص نصب کنیم، باید این اطلاعات کامل باشد که به تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برسد.

اجرای کامل طرح «کوچه‌میزین افتخاری» منوط به بنیاد شهید است/ تابلو 400 شهید به زودی نصب می‌شود

شهردار تبریز از پیگیری چندین ماهه برای دریافت اطلاعات کامل تمامی شهدای تبریز خبر داد و عنوان کرد: تا بدین لحظه 100 درصد اطلاعات شهدای کوچه‌های تبریز به دستمان نرسیده است اما با این حال اطلاعات 400 شهید به دستمان رسیده و تابلوها بعد از طراحی برای چاپ مخصوص به تهران ارسال شده‌اند.

وی تاکید داشت: چنانچه اطلاعات تمامی شهدا را بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به صورت یکجا به دستمان برساند نه‌تنها در عرض یک هفته طرح کوچه‌میزین افتخاری را اجرا می‌کنیم بلکه به خاطر سفارش انبوه هزینه اجرا نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار