حجت‌الاسلام ادیانی مطرح کرد؛

توصیف حضرت امام خامنه‌ای از زبان «مقتدی صدر»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به دیدار مقتدی صدر با رهبر معظم انقلاب اسلامی، به تبیین خاطره‌ای از این دیدار پرداخت.
کد خبر: ۳۶۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ - 28October 2019

خدمات ناجا در ماموریت اربعین رزق و ذخیره معنوی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع کارکنان ستاد ناجا ضمن قدردانی از زحمات مجموعه ناجا در اربعین امسال اظهار داشت: نیروی انتظامی با زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه مجموعه‌های خود به ویژه همکاران عزیز مرزبانی، یگان ویژه پلیس راهور و آحاد کارکنان ناجا و با حضور نزدیک به ۳۰ هزار نفری در برگزاری مراسم اربعین امسال نقش مهم و اساسی داشت.

وی انجام این وظیفه را که بدون کمترین مورد امنیتی در سراسر مرز‌های ایران اسلامی به پایان رسید، نشانه قدرت، صلابت، تدین، عشق و علاققه آحاد کارکنان ناجا به حضرت اباعبدالله الحسین دانست و گفت: بی شک خدمت به زوار اربعین حسینی رزق و ذخیره معنوی برای ناجا و کارکنان خدوم آن خواهد داشت که تا یک سال می‌توان از آن بهره برد و ما در جا‌های مختلف برکات این موهبت و عشق به سالار شهیدان را به عینه دیده‌ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه امنیتِ زوار سید الشهداء (ع) برای نیروی انتظامی دارای ارزش و شرافت بالایی است، افزود: برقراری نظم و امنیت ازجمله وظایف ذاتی نیروی انتظامی است؛ این برای نیروی انتظامی افتخار بزرگی است که امنیت را برای ارادتمندان و محبان و زوار سید الشهداء و مولای متقیان (ع) با عشق، علاقه و رضایت قلبی فراهم کرد و خوشبختانه از این آزمون بزرگ با افتخار و سربلندی بیرون آمدند.

حجت‌الاسلام ادیانی برپایی مواکب شش‌گانه شهدای ناجا در ایران و موکب‌الحسین در کربلای معلی که در مجموع میزبان هزاران نفر از عاشقان و دلدادگان ابا عبدالله الحسین (ع) بود را جلوه‌ای دیگر از خدمت کارکنان ناجا به سالار شهدان و زوار ایشان دانست و بیان کرد: با کمک‌های بیشتر همکاران در ناجا سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر ظرفیت این موکب‌ها را افزایش خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از سردار اشتری فرمانده ناجا بیان کرد: مجموعه ناجت با تلاش‌های جهادگونه و با برنامه‌ریزی و هدایت مدبرانه خود به گونه‌ای عمل کردند که امسال علی‌رغم دو برابر شدن سیل مشتاقان زوار اربعین، در سراسر کشور و به ویژه تردد در مرز‌ها کوچکترین مورد امنیتی نداشتیم.

حجت الاسلام ادیانی گفت: امسال مراسم اربعین حسینی با هفته ناجا تقارن داشت و مردم به صورت ملموس خدمات شبانه‌روزی کارکنان ناجا را دیدند و بی‌شک این خدمات در نزد خدای متعال نیز اجر و بهره معنوی خواهد داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: من همچنان به موضوع دوری از تشریفات اداری و ساده‌زیستی خودم و مدیران مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید دارم و باز هم می‌گویم که سقف ماشین سازمان، سمند و پژو پارس است.

وی الگوی ساده‌زیستی را مقام معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دانست و گفت: در دیدار اخیر مقتدی صدر با حضرت امام خامنه‌ای وقتی مقتدی صدر ساده‌زیستی و نداشتن تشریفات معمول حاکمان دیگر کشور‌ها را در مجموعه بیت رهبری مشاهده کرد، گفت الحق که حضرت امام خامنه‌ای زعیم جهان اسلام است و کسی را به شایستگی ایشان نمی‌شناسم.

نماینده ولی فقیه در ناجا در پایان از مجموعه دست‌اندرکاران سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که در برپایی موکب‌های ناجا نقش داشتند، قدردانی کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در موکب‌الحسین بسیار خوب بود و زوار بسیاری رضایت‌مندی خود را از این برنامه‌ها اعلام کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها