نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

شهدا دشمنی دشمنان اسلام را به خوبی شناختند

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: شهدا دشمنی دشمنان اسلام را شناختند ما نیز باید دشمنی دشمنان را بفهمیم و باب دوستی را نباید با دشمنان اسلام باز کنیم.
کد خبر: ۳۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 29October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «‌علی درویشی» در یادواره شهدای شهرستان دلفان با بیان اینکه شهدا حق و باطل را به خوبی شناختند، اظهار داشت: امروز نیز ما باید جبهه حق را به خوبی بشناسیم، انسان انقلابی و پیرو شهدا باید حق را بشناسد و پیرو آن عمل کند.

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی های شهدا این بود که شگردهای دشمن را می‌شناختند و ما نیز باید این گونه باشیم و با شگرد‌های دشمن آشنا باشیم، افزود: آمریکا و اسرائیل دشمن ما هستند و شدیدترین تحریم‌ها را اعمال کرده‌اند؛ شهدا دشمنی دشمنان را فهمیدند ما نیز باید دشمنی دشمنان را بفهمیم و باب دوستی را نباید با دشمن باز کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه ما به برکت انقلاب به جایی رسیدیم دشمن در مقابل اقتدار ما تسلیم شده عنوان کرد: عزت،اقتدار و سربلندی امروز کشورمان را مرهون جانفشانی ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران طلایی و پر افتخار دفاع مقدس هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز مسیر شهدا در کشورهایی که انقلاب ما را فهمیدند نفوذ کرده است، گفت: با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری این سربلندی کشورمان در منطقه و جهان موجب خشم دشمنان ایران اسلامی به ویژه استکبار جهانی، آمریکای جنایت کار و رژیم دروغین اسرائیل است.

درویشی عنوان کرد: تمام ابرقدرت های شرق و غرب به کمک صدام جنایتکار که دست نشانده خودشان بود آمدند و قصد داشتند رژیم نوپای ایران اسلامی را که با خون شهیدان بنا شده بود را در کمترین زمان به نفع خود مصادره کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان با بیان به اینکه همین رزمندگان با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی که در اختیار داشتند گفت: تنها با یک اراده فولادین و ایمان و با تاسی از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تمامی نقشه های آنان را نقش بر آب کردند و نگذاشتن حتی یک وجب از خاک پاک این مرز و بوم به دست بیگانگان بیفت.

وی خاطر نشان کرد: ما قوی هستیم و کشور و نظام ما امروز مقتدر است و اگر مسئولان در نظام به درستی به وظیفه خود عمل کند یقینا پیشرفت بیشتری را در کشور شاهد خواهیم بود، با اتحاد و همدلی بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها