طلایی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

۱۳ آبان روز بیرون راندن شیطان بزرگ از کشور بود

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در ۱۳ آبان درب خانه شیطان بزرگ را بستیم از منزل خودمان بیرون کردیم؛ لذا روز دانش آموز روز بزرگی است و نمونه ای در دنیا ندارد و امسال نیز بسیار حماسه ساز تر از گذشته در میدان خواهیم بود.
کد خبر: ۳۶۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۶ - 01November 2019

۱۳ آبان روز بیرون راندن شیطان بزرگ از کشور بودمرتضی طلایی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس در خصوص بزرگداشت روز ۱۳ آبان اظهار داشت: مراسم ۱۳ آبان دارای جایگاه خاصی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و به دلیل این جایگاه ویژه و حساس بودن آن نیاز است که همه اقشار مردم در این راهپیمایی، حضوری باشکوه و پرشور داشته باشند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی بود که بسیاری از اهداف شوم آمریکایی ها را خنثی کرد.

طلایی با اشاره به تحولات ایران معاصر، افزود: مواردی چون کودتای ۲۸ مرداد، انقلاب سفید و حق کاپیتولاسیون و یا حق قضاوت کنسولی، حمایت از گروه های تروریستی، کودتای نقاب و هشت سال دفاع مقدس از مواردی است که حربه استثمار برای نفوذ در ایران اسلامی و سلطه بر کشور بوده است که در این راستا ۱۳ آبان از آن دست رخدادهایی در ایران اسلامی بود که دست استعمار را از منافع ملی کشورمان کوتاه کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها امروز هیچ قدرتی در جهان ندارند و ما شاهد زوال ایالات متحده در بین قدرت‌های دنیا هستیم.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: آنچه که امروز در لبنان و عراق شاهد هستیم محصول عملکرد آمریکایی ها در این کشورهاست اما در ایران شاهد بودیم که جوانان اجازه نفوذ به آمریکا ندادند.

طلایی اظهار کرد: ما در ۱۳ آبان درب خانه شیطان بزرگ را بستیم و از منزل خودمان بیرون کردیم؛ لذا روز مبارزه با استکبار و دانش آموز روز بزرگی است و نمونه ای در دنیا ندارد و امسال نیز بسیار حماسه‌سازتر از گذشته در میدان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها