ابوشریف در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سوء‌استفاده قدرت‌های خارجی از ناآرامی‌های منطقه/ مطالبات عراقی‌ها و لبنانی‌ها به‌حق است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران بر لزوم حمایت از خیزش‌های مردمی تاکید کرد و گفت: ما باید به این اعتراضات سمت و سو بدهیم تا سفارت‌خانه‌‌های کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از این اعتراضات سوء‌استفاده نکرده و آن‌را به نفع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی هدایت نکنند.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ - 03November 2019

سوء‌استفاده قدرت‌های خارجی از ناآرامی‌های منطقه/ مطالبات عراقی‌ها و لبنانی‌ها به‌حق است«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره پشت پرده تحولات لبنان و عراق اظهار داشت: اعتراض‌ و مطالبات عراقی‌ها و لبنانی‌ها به‌حق است، چون آن‌ها از این طریق خواسته‌های قانونی خود را مطالبه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه عراق و لبنان از فساد سیاسی و اقتصادی رنج می‌برند و  نیازمند اصلاح هستند، گفت: وقتی مردم به خیابان‌ها می‌آیند تا نظرات و مطالبات خود را آشکارا بیان ‌کنند، مسئولان حکومتی باید این اقدام مردم را مثبت تلقی کنند؛ چون اینگونه اقدامات به آن‌ها در حرکت کشور به‌سمت پیشرفت کمک خواهد کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه متاسفانه برخی از طرف‌ها، تلاش می‌کنند تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم را به‌سمت خشونت یا به نفع خود هدایت کنند، خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم از خیزش‌های مردمی حمایت کنیم و به این اعتراضات سمت و سو بدهیم تا سفارت‌خانه‌‌های کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از این اعتراضات سوءاستفاده نکرده و آن‌را به نفع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی هدایت نکنند.

ابوشریف در پایان با اشاره به اینکه قدرت‌های خارجی به‌دنبال ایجاد افزایش ناامنی و آشوب در منطقه هستند، یادآور شد: مراجع تقلید، قبائل و احزاب سیاسی باید به اعتراضات مردمی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا قدرت‌های خارجی، این تظاهرات مسالمت‌آمیز را به‌سمت جنگ داخلی نکشانند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار