از سوی رئیس پلیس راهور پایتخت؛

محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ آبان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله ۱۳ آبان را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۶۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ - 03November 2019

محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ آبان اعلام شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهور فاتب صبح امروز در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح محدودیت‌های ترافیکی یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان دانش‌آموزان و آحاد مردم با تجمع در مقابل لانه جاسوسی، این روز را گرامی می‌دارند و ندای «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

وی افزود: به همین مناسبت، محدودیت‌های تردد از امروز (یکشنبه) آغاز شده است که مسدود شدن خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی ازجمله این محدودیت‌هاست.

رئیس پلیس راهور فاتب تصریح کرد: همچنین از ساعت ۲۴ امشب پاکسازی سطح خیابان طالقانی انجام می‌شود و به مردم توصیه می‌کنیم که از این ساعت در سطح خیابان طالقانی، خودروی خود را پارک نکنند. همچنین محدودیت‌های تردد در طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل به سمت جنوب و طول خیابان‌های موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال را داریم.

سردار مهماندار گفت: مرحله دوم محدودیت تردد مراسم یوم الله ۱۳ آبان از ساعت شش صبح دوشنبه (۱۳ آبان) در طول خیابان طالقانی از تقاطع حافظ به سمت شرق و از تقاطع بهار به سمت غرب، خیابان سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال، خیابان نجات‌اللهی (ویلا) از انقلاب به سمت شمال، خیابان ایرانشهر از کریم‌خان به سمت جنوب اعمال می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در صورت نیاز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت تردد را در خیابان مفتح هم اعمال می‌کند.

رئیس پلیس راهور فاتب عنوان کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد از ساعت شش روز دوشنبه (۱۳ آبان) شروع می‌شود و تا خاتمه مراسم ادامه می‌یابد. طبیعی است که به علت عبور و مرور بیشتر در خیابان‌های یاد شده، ترافیک نسبت به روز‌های قبل در این محدوده بیشتر می‌شود.

سردار مهماندار در پایان گفت: با توجه به اینکه ۱۳ آبان روزِ کاری است و تردد در این معابر وجود دارد، افرادی که محل کارشان در خیابان‌های یاد شده است به نحوی برنامه‌ریزی کنند که تا قبل از ساعت شش صبح به محل کارشان برسند، هم خودشان درگیر ترافیک نشوند و هم به حجم ترافیک اضافه نکنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها