رئیس بیمارستان بقیةالله خبر داد؛

ارائه ۶۵۰۰ خدمت درمانی به مدافعان حرم

دکتر حسین صمدی‌نیا از ارائه شش هزار و ۵۰۰ خدمت درمانی به مدافعان حرم خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ - 03November 2019

ارائه ۶۵۰۰ خدمت درمانی به مدافعان حرمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، دکتر «حسین صمدی نیا» رئیس بیمارستان بقیه‌الله امروز در همایش ملی پدافند شیمیایی که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: این بیمارستان با تصویب ستاد کل نیرو‌های مسلح و تأیید وزارت بهداشت به عنوان قطب درمانی، آموزشی و پژوهشی شیمیایی در کشور تعیین شده است.

وی افزود: مجموع خدماتی که در این بیمارستان به مصدومان شیمیایی ارائه می‌شود، باعث شد تا بنا بر اعلام سازمان بین‌المللی منع سلاح‌های شیمیایی که ۱۹۳ کشور عضو آن هستند در کنار بیمارستان لقمان به عنوان مرکز درمانی برای پذیرس مصدومان شیمیایی در منطقه معرفی شود.

صمدی نیا با اشاره به اینکه این بیمارستان در سال ۱۳۶۳ با تایید امام (ره) راه‌اندازی شده است، ادامه داد: این بیمارستان اکنون به صورت روزانه هزار بیمار را پذیرش می‌کند و دارای ۹۳۰ تخت بیمارستانی است که از این تعداد ۶۵۰ تخت آن اختصاص به بیماران بستری دارد.

رئیس بیمارستان بقیه‌الله در ادامه با اشاره به اینکه اورژانس شیمیایی این بیمارستان در سال ۱۳۹۲ راه اندازی شد، گفت: با شروع درگیری‌ها در سوریه و عراق این بیمارستان شش هزار و ۵۰۰ خدمت به مجروحان مدافعان حرم ارائه کرده که علاوه بر این، گاهی در یک شبانه‌روز پذیرای ۵۰ مصدوم از کشور‌های دوست نیز بودیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار