امیر هادیان:

مقاومت تنها راه مقابله با تهدیدات مستکبران است

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا مقاومت را تنها راه مقابله با تهدیدات مستکبران دانست و گفت: تسخیر سفارت آمریکای پلید طومار امپریالیسم را برای همیشه از این آب و خاک برچید.
کد خبر: ۳۶۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 03November 2019

مقاومت تنها راه مقابله با تهدیدات مستکبران استبه گزرش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و ایام سرور آل‌الله (ع)، اظهار داشت: ماه ربیع، ماه سرور و شادمانی خاندان عصمت و طهارت (ع) است که به نوعی می‌توان آن را همچون پاداشی برای عزاداران واقعی در ماه‌های محرم و صفر عنوان کرد تا از این فرصت بی‌نظیر به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار، افزود: تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ توسط دانشجویان متدین و انقلابی در آبان‌ ۵۸، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که امام (ره) به درستی این واقعه را «انقلاب دوم» نامیدند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در تشریح علل تسخیر لانه جاسوسی، خاطرنشان کرد: آمریکای جهان‌خوار از همان ابتدای خیزش اسلامی در ایران، به روش‌های گوناگون در پیشروی این انقلاب اسلامی، سنگ‌اندازی می‌کرد و از هیچ کوششی برای زمین زدن آن دریغ نکرد.

امیر هادیان مقر و مرکز راهبری تمامی این کارشکنی‌ها را سفارت منحوس آمریکای پلید عنوان کرد و گفت: انقلاب دوم توانست طومار امپریالیسم را برای همیشه از این آب و خاک برچیند.

وی مقاومت را تنها راه مقابله با تهدیدات مستکبران جهان دانست و تأکید کرد: مقاومت در تمامی ابعاد و حوزه‌ها، از اقتصاد گرفته تا فرهنگ و عرصه دیپلماسی، تنها راه علاج مشکلات کشور است؛ همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی خودکفایی و خوداتکایی را یگانه رمز توسعه و پیشرفت می‌دانند.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا در پایان با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) گفت: افتخار نیرو‌های مسلح و خادمین در جمهوری اسلامی این است که در نظامی مشغول به خدمت و مجاهدت هستند که غایت و مقصود نهایی آن، زمینه سازی و تسهیل فرج آن منجی موعود است و این خود بالاترین نعمت است و باید برای آن همواره شکرگزار بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار