اصلانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم به جهان پس از آمریکا فکر می‎کنند

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: پیام امروز مردم ما در روز ۱۳ آبان این است که باید به جهان پس از آمریکا فکر کنیم و جهانی پر از صلح و عدالت بسازیم.
کد خبر: ۳۶۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 04November 2019

مردم به جهان پس از آمریکا فکر می‎کنندمینو اصلانی رئیس سازمان جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس در راهپیمایی روز 13 آبان اظهار داشت: تحریم‌ها در دوران دفاع مقدس در بخش‌های مختلف نظامی، تسلیحاتی، هوایی و غیره وجود داشت اما جوانان با خودباوری و توکل به خداوند و رهنمودهای حضرت امام (ره) توانستند این تحریم‌ها را بشکنند، سلاح‌ تولید کنند و در مقابل متجاوزین بایستند. با توجه به این مدیریت انقلابی و جهادی امروز هم ما می‌‎توانیم به پیشرفت برسیم.

وی افزود: ما منابع معدنی و زیست محیطی غنی و همین‌طور منابع انسانی خلاق و پای کاری داریم که باید به آنها توجه شود. همه آنچه برای رونق تولید نیاز داریم وجود دارد که اینها تنها نخ تسبیحی می‌خواهند که آن اراده مسوولین است. متاسفانه امروز این اراده سست‌تر شده، اگر این اراده شکل بگیرد، ماحصلش خودکفایی در عرصه‌های مختلف است که می‌توانیم به استقلال اقتصادی برسیم و به دنبال استقلال اقتصادی استقلال فرهنگی و سیاسی خود را تقویت کنیم.

اصلانی با اشاره به پیام حضور امروز مردم در راهپیمایی روز 13 آبان گفت: قطعا و یقینا آمریکا در همه شاخص‌های بین‌المللی رو به افول بوده و شکست خورده است. در چند دهه اخیر می بینیم آنچه می‌خواهد در دیپلماسی سیاسی و منطقه و جهان رقم بخورد اتفاق نمی‌افتد. هیچ کس او را ابر قدرت نمی‌داند. در مسائل اقتصادی با توجه به بدهکاری‌های کلانی که دارد جزو بدهکارترین کشورهاست. به لحاظ فرهنگی و نهاد خانواده کاملا افول کرده و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فرمودند که آمریکا از لحاظ خانواده حتما شکست خواهد خورد که امروز شاهد شسکت‌های او هستیم. پیام امروز مردم ما این است که باید به جهان پس از آمریکا فکر کنیم و جهانی پر از صلح و عدالت بسازیم.

اصلانی آینده انقلاب را بسیار روشن و بالنده ارزیابی و بیان کرد: انقلاب اسلامی در مسیر اراده الهی ان‌شاءالله به ظهور منتهی خواهد شد و با تمدن‌سازی اسلامی، دنیا متوجه می‌شود یک پیام رهایی بخش بیشتر وجود ندارد و آن انقلاب اسلامی است.

انتها پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار