امام جمعه شهرستان نیشابور:

تداوم استکبارستیزی، توسعه ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت

حجت‌الاسلام «سیدقاسم یعقوبی» گفت: ماهیت حکومت و انقلاب اسلامی با ماهیت حکومت استعماری آمریکا در تضاد است و ملت ایران اسلامی برای دست­یابی به قله­‌های توسعه و آبادانی باید ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.
کد خبر: ۳۶۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 04November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، حجت‌الاسلام «سیدقاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان نیشابور در اجتماع پایانی راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: علت اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» را هر سال و بلکه هر روز تکرار می‌کنیم این است که انقلاب ما دارای ماهیت اسلامی است. حاکمان مستبد و مستکبر عالم که در رأس آن آمریکا است با نظام مقدس جمهوری اسلامی سنخیت ندارند؛ بر همین اساس صحبت از مذاکره یک صحبت غیرمنطقی و غیرعقلایی است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی، بشریت را به آزادی دعوت می‌کند و دولتمردان مستکبر آمریکا، مردم را به بردگی و اطاعت از نظام سلطه فرا می‌خواند. آمریکا آزادی ملت‌ها را نمی‌پسندد و به دنبال وابستگی ملت‌ها است و در مقابل، انقلاب ما سخن از استقلال دارد. ملت ما به دنبال اخلاق، معنویت و ارزش‌ها هستند و آمریکا ضد ارزش‌ها عمل می‌کند.

امام جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: در طول ۴۰ سال حیات انقلاب اسلامی، جنگ‌هایی که در افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن به وقوع پیوسته نشأت گرفته از خوی جنگ­‌افروزی آمریکا است.

یعقوبی تصریح کرد: آمریکا بدون اجازه دولت‌ها و ملت‌ها در امور نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی کشورها دخالت می­‌کند که نشان از روحیه استکباری دولت ایالات متحده آمریکا دارد.

امام جمعه نیشایور گفت: ماهیت حکومت و انقلاب اسلامی با ماهیت حکومت استعماری آمریکا در تضاد است و ملت ایران اسلامی برای دست­یابی به قله‌­های توسعه و آبادانی باید ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها