مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان:

آمریکایی‌ها همواره بدعهد و پیمان‌شکن هستند

حجت‌الاسلام «ابوالقاسم رضایی» گفت: یکی از پیام‌های مهم 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی اجتناب از مذاکره با آمریکای خائن و جنایتکار است و همان‌گونه که تاریخ نشان داده آمریکایی‌ها همواره بدعهد و پیمان‌شکن هستند.
کد خبر: ۳۶۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 04November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم رضایی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان در اجتماع پایانی شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مصلای شهدای محراب کنگان با تشکر از حضور گسترده مردم بویژه دانش آموزان اظهار داشت: ملت ایران باحضور در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان و پیام امیدواری و اقتدار را به ملت‌های قرار گرفته در خط مقاومت صادر کرد.  

وی گفت: دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در سال 57 و 58 با حضور در صحنه و تقدیم خون پاک خود ضمن لبیک به ندای امام و مقتدای خویش درخت اسلام را آبیاری و ضربه‌ای مهلک بر پیکره استکبار به سرکردگی آمریکا زدند.

این مسئول با استناد به سخنان امام و خلف صالح ایشان در خصوص آمریکای جنایتکار خاطرنشان کرد: آمریکا همچنان دشمن شماره یک بشریت به ویژه جهان اسلام است و مبارزه با آمریکا ادامه خواهد داشت.

رضایی عنوان کرد: یکی از پیام‌های مهم 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی اجتناب از مذاکره با آمریکای خائن و جنایتکار است و همانگونه که تاریخ نشان داده آمریکایی ها همواره بدعهد و پیمان‌شکن هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان به موضوع کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: کشورهایی مانند ژاپن که ادعای پیشرفت دارند در برخی زمینه‌ها تحت سیطره آمریکا هستند بگونه‌ای که حتی در مورد مسائل کشورشان بدون اجازه از آمریکا نمی‌توانند کاری کنند.

رضایی تاکید کرد: راه گذر از پیچ تاریخی، غلبه بر مشکلات و خنثی نمودن توطئه دشمن تبعیت محض از فرمایشات و دستورات  رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار