سردار رمضان شریف:

سفارت‌خانه‌ آمریکا در هر کشوری منشأ بدبختی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون که نزدیک به ۴۰ سال از اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌گذرد، به اهمیت کار آن‌ها بیشتر پی بردیم؛ چراکه می‌بینیم سفارت‌خانه آمریکا به‌عنوان بستری برای چپاول منابع ملت‌ها و تحقیر و به بند کشیدن آن‌ها، منبع و منشأ هر بدبختی در آن کشور است.
کد خبر: ۳۶۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 04November 2019

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، سردار «رمضان شریف» مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایی‌کنندگان ۱۳ آبان در شهرکرد، با بیان اینکه تسخیر جاسوس‌خانه آمریکایی‌ها به دست جوانان ایرانی، مرحله تعیین‌کننده در روند پیشرفت، استقلال، آزادی و تداوم انقلاب بود، اظهار داشت: اکنون که نزدیک به ۴۰ سال از اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌گذرد، به اهمیت کار آن‌ها بیشتر پی بردیم؛ چراکه می‌بینیم سفارت‌خانه آمریکا به‌عنوان بستری برای چپاول منابع ملت‌ها و تحقیر و به بند کشیدن آن‌ها، منبع و منشأ هر بدبختی در آن کشور است.

وی با اشاره به اینکه برخی در ابتدای انقلاب به کار دانشجوها در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خرده می‌گرفتند، ادامه داد: امروز بعد از ۴۰ سال وقتی اتفاقات را مرور می‌کنیم، اهمیت این اقدام را می‌بینیم؛ زیرا کار دانشجویان توانست بقا و تداوم انقلاب را شکل دهد.

سردار رمضان شریف اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا بعد از همه شرارت‌ها در شامات، عراق، یمن و... به صراحت گفت که تنها چیزی که برای ما مهم است، نفت است؛ این جمله ثابت می‌کند که همه شعارهای حقوق بشری و حمایت از جامعه بشری حرف‌های بی‌اساسی برای تداوم حضور مستکبران در کشورها و تسخیرمنابع آن‌هاست و این لطف خداست که رئیس جمهوری در آمریکا روی کار آمده است که همه سیاست‌های پنهان این کشور را با صراحت بیان می‌کند.

وی تصریح کرد: همه فریاد امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی این است که افکار عمومی، ملت‌ها را از نیات آمریکا باخبر کنند و امروز آمریکا به مرحله‌ای رسیده است که با دستان خالی؛ اما با صراحت نیات خود را ثابت می‌کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان بر اینکه انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و در طول 40 سال عمر پربرکت خود، با ایثار و متانت توانسته است آمریکا را به عقب برگرداند، خاطرنشان کرد: در هر مرحله‌ای که نگاه کنید، پیروزی از جانب انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: در رأس همه این موارد، ما باید بتوانیم به هدایت امام خمینی (ره) و رهبری امام خامنه‌ای اشاره کنیم که رهبر ما با تدبیر حکیمانه خود، انقلاب اسلامی را به مرحله رشد و شکوفایی رسانده است.

سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه امروز دنیا به ملت ایران افتخار می‌کند، اذعان داشت: در این وضعیت فعلی، این مسئله بسیار غم‌انگیز است که متاسفانه هنوز بعضی‌ها نمی‌خواهند به دشمنی آمریکا اعتراف کنند.

وی یادآور شد: ۴۰ سال است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا از پنجره داخل بیایند؛ اما به قول رهبر انقلاب اسلامی، این تکرار شدنی نخواهد بود.

سردار رمضان شریف گفت: ۴۰ سال مقاومت کردیم که بتوانیم کشور را استحکام ببخشیم و در صنعت نظامی و دفاعی به استقلال و خودکفایی برسیم و تمام کسانی که سرمایه آمریکا بودند را در منطقه نابود کنیم.

وی عنوان کرد: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی، توانسته‌ایم جایگاه زن را در جامعه ارزش دهیم.

سردار رمضان شریف اظهار داشت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما از خلاء های موجود در کشور سوءاستفاده می‌کنند و آن خلاء‌ها فاصله بین نسلی است.

وی تصریح کرد: جوانان ما باید این را در نظر داشته باشند که پدران و مادران آن‌ها با از خود گذشتگی، ایران را از چنگ آمریکا گرفتند و در اختیار شما گذاشتند؛ لذا اجازه ندهید که آن‌ها بر شما غلبه کنند.

سردار رمضان شریف به دانش آموزان توصیه کرد تا سواد رسانه‌ای خود را بالا ببرند و اخبار را از رسانه‌های معتبر دریافت کنند؛ زیرا صاحبان قدرت می‌خواهند جوانان را به بیراهه بکشانند.

سخنگو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سواد رسانه‌ای نیاز جدی امروز جامعه است، ادامه داد: باید بستری برای ایجاد امنیت در فضای مجازی و همچنین سواد رسانه‌ای ایجاد شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها