حماس از تهدیدهای رژیم صهیونیستی هراس ندارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خطاب به مقامات صهیونیست تاکید کرد که این تهدیدهای پیاپی هرگز مقاومت را مرعوب خود نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 04November 2019

واکنش حماس به تهدیدهای رژیم صهیونیستی/ پایان رایزنی‌های نماینده سازمان ملل در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد تهدیدهای پیاپی اسرائیل علیه مقاومت و ملت فلسطین در نوار غزه بیانگر بحران واقعی است که اشغالگران اسرائیلی از آن به سبب ایستادگی مقاومت و ثبات آن و تثبیت معادلات بازدارندگی و شکست دشمن در شکستن اراده مقاومت یا خدشه وارد کردن به آن رنج می‌برند.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس خاطر نشان کرد: این تهدیدهای پیاپی هرگز مقاومت را مرعوب خود نخواهد کرد و هرگز مانع ادامه آمادگی‌ها و توسعه توانمندی‌هایش و محکم کردن صفوف برای دفاع از ملت و مقابله با هرگونه تجاوزگری نخواهد شد و مقاومت هرگز یک لحظه از عمل به وظیفه خود برای حمایت از ملت و سرزمین و مقدساتش کوتاه نخواهد آمد و در این راه از هر فداکاری دریغ نخواهد کرد.

برهوم اظهار داشت: دشمن صهیونیستی هرگز با این عوام فریبی موفق به تاثیرگذاری بر روحیه ملت فلسطین در نوار غزه نخواهد شد، بلکه انگیزه‌ای برای افزایش همبستگی و حلقه زدن مردم بر گرد مقاومت و چنگ زدن به آن خواهد شد.

یوفال اشتانیتس وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفته بود که اسرائیلی‌ها در نهایت مجبور به وارد شدن به نبرد نظامی گسترده علیه نوار غزه پیش از توافقی که امنیت و آرامش را به ارمغان بیاورد، خواهند شد.

وی افزود: اگر بخواهیم از حکومت حماس در نوار غزه راحت شویم، این مسئله ما را مجبور به ورود در نبرد زمینی خواهد کرد. این مقام صهیونیست گفته بود در خلال عملیات صخره سخت (جنگ علیه نوار غزه) بنی گانتس رئیس وقت ستاد مشترک ارتش اسرائیل طرحی برای حمله به نوار غزه ارائه کرده و احتمال داده بود که چنین عملیاتی به کشته شدن حدود 500 نظامی اسرائیلی منجر خواهد شد. به گفته این مقام صهیونیست، گانتس توصیه کرد که اسرائیل دست به چنین حمله زمینی نزند.

پایان رایزنی‌های نماینده سازمان ملل در غزه

خبر دیگر اینکه نیکلای ملادینف هماهنگ کننده سازمان ملل متحد ظهر امروز دوشنبه به همراه هیئت همراه خود، نوارغزه را از طریق گذرگاه بیت حانون ترک کرد.

فلسطین الیوم به نقل از منابع محلی گزارش داد ملادینف پس از بررسی آخرین تحولات سیاسی فلسطین و پرونده انتخابات با رهبران گروه‌های فلسطینی که چند ساعت طول کشید، غزه را ترک کرد.

ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا خواهان برگزاری انتخابات شده است و در همین راستا، حنا ناصر رئیس کمیته انتخابات را به غزه فرستاد تا رایزنی‌های فشرده‌ای با رهبران گروه های فلسطینی از جمله حماس درباره انتخابات انجام دهد. حماس و گروههای دیگر بر موضع خود مبنی بر برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری و ریاست تشکیلات خودگردان به صورت همزمان تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار