رونمایی از کتاب «ما افسانه نبودیم» در مشهد

کتاب «ما افسانه نبودیم» روایت‌گر زندگی «سید رضا رسول‌زاده طباطبایی» از دیده‌بانان دوران دفاع مقدس، با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مشهد رونمایی شد.
کد خبر: ۳۶۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ - 04November 2019

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، به دنبال برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌­المللی کتاب مشهد، آیین رونمایی از کتاب «ما افسانه نبودیم» با حضور سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع)، «جعفر مروارید» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، «سید رضا طباطبایی» راوی کتاب، «رویا حسینی» نویسنده کتاب و جمعی از اهالی فرهنگ در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد برگزار شد.

«رویا حسینی» در این مراسم اظهار داشت: کتاب «ما افسانه نبودیم» به زندگی «سید رضا رسول‌زاده طباطبایی» از دیده‌بانان دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

وی با بیان این‌که کلیات کتاب درباره «سید رضا رسول زاده طباطبایی» است، افزود: در این کتاب حداقل از ۲۰ شهید نام برده شده است و با عنایت خدا در این کتاب سعی کرده‌ام تا جمع دوستانه آن‌ها، از زمان انقلاب، حضور در مسجد و رفتن به جبهه تا تمامی فراز و نشیب‌هایی که داشته‌اند را به نگارش درآورم.

حسینی خاطرنشان کرد: از آن جمع دوستانه فقط «سیدرضا رسول‌زاده طباطبایی» پر کشیدند و اکنون فقط این یادگار دفاع مقدس در قید حیات است.

وی تصریح کرد: باید دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کرد؛ و خوب بودن واقعیت‌ها را نوشت و درباره شهدا فقط به خاطرات و امدادهای غیبی بسنده نکنیم و به همه ابعاد زندگی آن‌ها توجه داشته باشیم.

خاطرنشان می‌شود، کتاب «ما افسانه نبودیم» تاریخ شفاهی «سید رضا طباطبایی» رزمنده دفاع مقدس است که توسط «رویا حسینی» به رشته تحریر در آمده و توسط نشر «ستاره‌‌ها» و نشر «یاران رضا» به زیور طبع آراسته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار