معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم خوزستان سنگ تمام گذاشتند/ شکست‌های آمریکا روزبه‌روز بیشتر می‌شود

سرهنگ «عبدالرضا حاجتی» با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: مردم ولایت‌مدار و انقلابی خوزستان با تمام قدرت راه شهدا را ادامه می‌دهند و در صحنه‌های انقلابی حضوری پرشور دارند؛ آن‌ها امروز نیز همچون گذشته سنگ تمام گذاشتند و با آرمان‌های بلند انقلاب و رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.
کد خبر: ۳۶۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ - 04November 2019

هر روز که می گذرد، شکست های آمریکا بیشتر می شود

سرهنگ پاسدار «عبدالرضا حاجتی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اشاره به حضور گسترده مردم خوزستان در راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار داشت: ۱۳ آبان روز شکست آمریکاست و هر روزی که می‌گذرد، شکست‌های آمریکا بیشتر می‌شود و امروز نیز پس از ۴۰ سال، بار دیگر مردم به صحنه آمدند تا بزرگ‌ترین شکست آمریکا را برای جهانیان یادآور شوند.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و انقلابی خوزستان با تمام قدرت راه شهدا را ادامه می‌دهند و در صحنه‌های انقلابی حضوری پرشور دارند؛ آن‌ها امروز نیز همچون گذشته سنگ تمام گذاشتند و با آرمان‌های بلند انقلاب و رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: هرچه مردم انقلابی ما بیشتر و بهتر ندای انقلاب و رهبری را در چنین مناسبت‌هایی لبیک می‌گویند، وظیفه و رسالت مسئولان در مقابل حل مشکلات آنان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار