سردار علیپور در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس می‌تواند ضامن اقتدار و امنیت کشور باشد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس می‌تواند ضامن اقتدار و امنیت کشور باشد.
کد خبر: ۳۶۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ - 04November 2019

ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس می تواند ضامن اقتدار و امنیت کشور باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) به همراه فرماندهان ارشد نظامی استان خوزستان امروز با حجت‌الاسلام سید«عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: مردم ایران نشان دادند که فرامین رهبر انقلاب ااسلامی هرگز بر زمین نخواهند ماند و تنها با یک لبیک ایشان همه در صحنه حضور خواهند داشت.

در ادامه این دیدار، سردار غیب پرور که امروز به عنوان سخنران در اهواز حضور داشت، افزود: امنیت کشور توسط همه نیروهای نظامی و انتظامی تضمین شده است و اقتدار امروز ایران اسلامی بیشتر از همیشه است.

در پایان این دیدار،سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: مهمترین رسالت امروز ما در قبال نسل جوان انجام کارهای فرهنگی است، لذا ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس می تواند ضامن اقتدار و امنیت کشور باشد.

در این دیدار که سردار«احمد خادم سید الشهدا» فرمانده قرارکاه جنوب غرب کربلا، سردار«حسن شاهوار پور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و تعدادی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، سردار غیب پرور را در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان همراهی می‌کردند بر تجدید عهد و پیمان با آرمان بلند شهدا و فرامین فرماندهی کل قوا تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار