فرمانده سپاه نینوای گلستان:

شهدا، هویت واقعی و شناسنامه ملت ایران هستند

سردار «حسین معروفی» گفت: هویت واقعی و شناسنامه ملت ما شهیدان هستند به واسطه سلحشوری شهدا، اکنون ملت ما دارای عزت و شرف و آبرو است.
کد خبر: ۳۶۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 07November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نهمین یادواره شهدای روستای اصفهانکلاته گرگان با حضور استاندار گلستان مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

شهدا، هویت واقعی و شناسنامه ملت ایران هستند

در این مراسم سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: هدف‌گذاری دشمن، حقیقت فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت است و شهدای ما متعلق به همه ملت بزرگ ایران هستند، زیرا برای بقای دین خدا، حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی جانشان را فدا کردند.

وی افزود: شهدا ثابت کردند که ملت بزرگ ایران عاشورایی و حسینی هستند و آن چیزی را که در یادواره ها باید توجه کنیم در راستای آرمان جاوید شهداست که همان آرمان جاوید سیدالشهداست و اگر در کربلا بودن قطعاً در جبهه حق جانفشانی می‌کردند همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس کربلا و عاشورا مشق کردند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: شهیدان از حلال خود گذشتند و همه چیز دنیای خود را برای بقای دین خدا رها کردند، تا امروز جامعه ما از حرام خود چشم پوشی کند.

وی بیان داشت: هویت واقعی و شناسنامه ملت ما شهیدان هستند به واسطه سلحشوری شهدا، اکنون ملت ما دارای عزت و شرف و آبرو است.

معروفی به مولفه‌های شهدا اشاره کرد و گفت: بصیرت و صبر در برابر سختی‌ها از مهمترین مولفه‌های شهدا بود که از عمق ایمان آنها برخواسته شده است.

شهدا، هویت واقعی و شناسنامه ملت ایران هستند

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها