گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون برگزار شد+ تصاویر

مهرداد بذرپاش در گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون گفت: امروز هم مدافعان حرم به پیروی از شهدای جنگ تحمیلی، سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 07November 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون صبح امروز (پنج‌شنبه ۱۶ آبان) در سالن دعای ندبه گلزار شهدای تهران برگزار شد.

بذرپاش: مدافعان حرم سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند

مهرداد بذرپاش عضو سابق هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این مراسم که به‌منظور تقدیر از فرزندان شهدای افغانستانی مدافع حرم منعقد شد، با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون ازخودگذشتگی، ایثار و شهادت رزمندگان دوران جنگ تحمیلی است، اظهار داشت: همانطور که شهدای جنگ تحمیلی برای نجات جان ملت و کشور در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نشان دادند که ایران کشوری نیست که در مقابل دشمن تسلیم شود، امروز هم مدافعان حرم به پیروی از شهدای جنگ تحمیلی، سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا جایگاه عظیمی نزد خداوند دارند، تصریح کرد: نیت و هدف تمام شهدا برای رضای خداوند و مبارزه با کفر و ظلم است و تابعیت و ملیت شهدا در تحقق اهداف و آرمان‌های والایشان تفاوتی ندارد.

عضو سابق هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به فرزندان شهدای لشکر فاطمیون گفت: صبح امروز قبل از شروع این مراسم معنوی، کنار قبر پدر شهیدم رفتم و افتخار کردم که فرزند شهید هستم؛ شما هم باید به پدران شهیدتان افتخار کنید، چراکه شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون که از برادران دینی و افغانستانی ما هستند، در خط مقدم مبارزه با ظالمان حضور دارند و در راه خدا جهاد می‌کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم افغانستانی که لشکر غیور فاطمیون را تشکیل دادند، نقش مهم و بزرگی در تضعیف قدرت جریان تکفیری داعش ایفا کردند؛ آنها با شهامت و دلاوری‌های خود اجازه ندادند به حریم آل‌الله جسارت شود و در واقع خالق امنیت و آسایش شدند.

بذرپاش ادامه داد: متاسفانه عده‌ای درک صحیحی از نقش رزمندگان و شهدای مدافع حرم در امنیت و اقتدار کشورمان ندارند و گاهی می‌بینیم که با اظهارنظرهای ناپخته‌شان موجب دل‌آزردگی خانواده‌های معزز شهدا می‌شوند، اما باید بدانند صبر خانواده‌های شهدا از جنس صبر حضرت زینب (س) است و هیچ خللی در عزم و اراده غیورمردان ایرانی و افغانستانی برای مبارزه با استکبار وارد نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم و به‌خصوص شهدای لشکر فاطمیون، غربت حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلا را درک کرده‌اند، تصریح کرد: شهدای لشکر فاطمیون اجر و منزلت رفیعی دارند، چراکه خانواده‌های این عزیزان بعد از شهادت مصیبت‌های بسیار زیادی را متحمل می‌شوند و از سوی دیگر نیز خانواده‌هایشان در مملکت غربت قرار دارند، هرچند که ما عزیزان افغان را بر روی چشمانمان قرار می‌دهیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رزمنده‌ها و شهدای مدافع حرم فاطمیون خانواده‌های خود را در غربت جای گذاشته و برای دفاع از حرم به کشور دیگری رفتند که این کار بسیار بزرگی است.

بذرپاش با بیان اینکه باید دست تک‌تک خانواده‌های شهدای مدافع حرم را ببوسیم، در پایان یادآور شد:  از فرصت یادواره‌های شهدا باید استفاده کنیم و این فرهنگ را در بین عموم مردم فراگیر کنیم.

گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون + تصاویر

گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون + تصاویر

گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون + تصاویر

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار