امیر بابلی خبر داد؛

امدادرسانی بیمارستان‌های ارتش به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی

رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد نزاجا گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری در مناطقی از استان آذربایجان شرقی، بیمارستان‌های منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در این استان به ویژه بیمارستان‌های مراغه و تبریز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۶۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 08November 2019

امدادرسانی کادر درمانی بیمارستان های ارتش به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم پزشک «شهنام بابلی» رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد نزاجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امروز بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش به نیروهای واکنش سریع تغییر ساختار داده و در کمترین زمان ممکن با یک گردان کاملاً مجهز به انجام خدمات پزشکی و عملیات امدادرسانی در مناطق حادثه‌دیده پرداختند.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های پزشکی بیمارستان‌های ارتش در مراغه و تبریز به همراه پزشکان متخصص در منطقه حادثه‌دیده حضور دارند و در حال ارائه خدمات به مصدومان هستند.

دکتر بابلی در پاسخ به این سوال که آیا دارو و نیازمندی‌های دیگر نیز از طریق ارتش در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: پس از برآورد اولیه توسط کادر پزشکی حاضر در منطقه در حال ارسال اولین محموله دارویی و نیازمندی‌های پزشکی به منطقه هستیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها