امام جمعه موقت «برازجان»:

«برجام» موجب افزایش فشار و تحریم شد

حجت الاسلام «حسین انصاری» گفت: ای کاش هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی نصب‌العین مسئولین قرار می‌گرفت و چندین سال مملکت معطل «برجام» نمی‌شد، همان‌طور که مشاهده می‌کنیم، نتیجه برجام به جای گشایش در معیشت، موجب افزایش فشار و تحریم شد.
کد خبر: ۳۶۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 08November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین انصاری» امام جمعه موقت برازجان، امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر، با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، اظهار داشت: باید با برنامه‌های مختلف برای ارتقای علم و سطح معلومات مردم تلاش و فرهنگ مطالعه نهادینه شود.

وی افزود: هرچه خیر و سعادت است در علم و هرچه شر و گرفتاری است از جهل است، حتی علوم و فناوری آنجایی که ابزاری برای جنگ و فساد و تهی کردن اعتقاد و اخلاق به‌کار می‌رود، جهل است.

امام جمعه موقت برازجان تصریح کرد: علم می‌بایست در خدمت صلح و توسعه باشد و می‌طلبد که مردم ما به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بیش از پیش اهمیت دهند.

وی با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و فرزند بزرگوارش امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم عزیز و هیئت‌های مذهبی جشن‌های این هفته را باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنند.

حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به دهم ربیع الاول مصادف با سالرور ازدواج ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری (س) با حضرت محمد (ص)، اضافه کرد: این بانوی فداکار یکی از چهار زن برتر عالم بوده و لازم است کنگره بزرگداشتی برای شناساندن شخصیت والای ایشان برگزار شود.

وی تاکید کرد: این روزها اخبار و فضای رسانه‌ای به کاهش تعهدات برجامی ایران می‌پردازند که عکس‌العمل تند و عصبانیت آمریکا و اروپا را در پی داشته است؛ زیرا آن‌ها توقع داشتند که حاصل این مذاکرات به زانو درآوردن کشورمان باشد؛ اما تاکنون شکست خورده‌اند.

امام جمعه موقت برازجان ادامه داد: ای کاش هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی نصب‌العین مسئولین قرار می‌گرفت و چندین سال مملکت معطل برجام نمی‌شد، همان‌طور که مشاهده می‌کنیم نتیجه برجام به جای گشایش در معیشت، موجب افزایش فشار و تحریم شد؛ اما گویا عزمی هم وجود ندارد که از گذشته درس گرفته شود و همچنان به‌جای اقتصاد مقاومتی، امید به آمریکا و اروپاست.

حجت‌الاسلام انصاری گفت: هرجا که سیاست‌ها و منویات رهبر انقلاب اسلامی به کار گرفته شد، موفق بودیم و هرجا سرپیچی کردیم، دچار مشکلات شدیم؛ لذا آحاد مردم چشم و گوش خود را باز و در آینده به افراد و گفتمان‌هایی اعتماد شود که مطیع اوامر رهبر گران‌قدرمان باشند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی و شخص رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان اقتصادی، باعث امیدواری مردم و علما شده است؛ در دوره‌ای که عموم در فشار معیشتی هستند، عده‌ای خائن چپاولگر این طور بیت‌المال را می‌بلعند و اعتماد مردمی را نسبت به نظام و خادمین راستین کم می‌کنند.

امام جمعه موقت برازجان افزود: ضمن حمایت از عملکرد شجاعانه دستگاه قضایی، امیدواریم که همچنان در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها