امام جمعه موقت «اهرم»:

مسئولان پیگیر پروژه آب‌رسانی به نخیلات شهر «اهرم» باشند

حجت‌الاسلام «ابوالحسن اسلام‌فر» گفت: نیاز است فرماندار «تنگستان» و مسئولین استانی که مسئولیت آب را بر عهده دارند، مسئله پروژه آب‌رسانی به نخیلات شهر اهرم را حل کنند.
کد خبر: ۳۶۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 08November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابوالحسن اسلام‌فر» امام جمعه موقت «اهرم»، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به مشکل آب نخیلات شهر «اهرم»، اظهار داشت: نیاز است فرماندار «تنگستان» و مسئولین استانی که مسئولیت آب را بر عهده دارند، مسئله پروژه آب‌رسانی به نخیلات شهر اهرم را حل کنند.

وی اضافه کرد: در این پروژه آبرسانی که از طریق تنگه «باهوش» به سمت اهرم اجرا می‌شود، اندکی از کارها مانده است که تقاضا داریم از فرماندار تنگستان و مسئولین استانی پیگیر این موضوع باشند.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: آب‌رسانی به نخیلات یکی از دغدغه‌های به‌حق کشاورزان است و باید این دغدغه آن‌ها رفع شود تا در سال زارعی که بارش‌های خوبی در پیش رو داریم، کشاورزان شهر اهرم در سه محله به‌خصوص محله گلستان که مشکل بیشتر دارند، مشکلات آن‌ها رفع و کشاورزان منتفع شوند.

وی ادامه داد: امروز دهم ربیع الاول سالروز ازدواج آسمانی پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضرت خدیجه کبری (س) است که این روز را تبریک عرض می‌کنم.

اسلام‌فر افزود: نیاز است مسئولین به این نکته توجه کنند؛ مسئله‌ای که گریبان‌گیر همه به صورت تام شده، سن ازدواج جوانان است که بالا رفته است. باید مسئولین، همه جامعه و پدر و مادرها همراه شوند. این مشکلاتی که سد راه جوانان عزیز در مسئله ازدواج است را از پیش راه جوانان بردارند.

امام جمعه موفت اهرم یادآورشد: باید مسئله ازدواج آسان جوانان را پیگیری کنیم. خانواده‌ها در مسئله ازدواج آسان کمک کنند تا این باری که بر زمین مانده است، نسبت به جوانان بلند شود.

وی از حضور مردم همه نقاط شهرستان تنگستان خصوصا مردم شهر اهرم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کرد و افزود: شهر اهرم تاریخ باشکوهی دارد. تنگستان نامش در تاریخ ایران می‌درخشد و این تاریخ باید به نوجوانان گفته شود تا بدانند این شهر و شهرستان عقبه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار