امام جمعه موقت گناوه:

نصب تمثال شهدا در کوچه‌ها باعث شادی خانواده‌‌های آن‌ها شده است

حجت‌الاسلام «مصطفی آشناگر» نصب تمثال شهدا  در کوچه‌های این شهر از سوی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت را حرکتی ارزشمند عنوان کرد و گفت: این اقدام خودجوش، باعث شادی دل خانواده‌‌های معظم شهدا شده است.
کد خبر: ۳۶۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ - 08November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «مصطفی آشناگر» امام جمعه موقت گناوه، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، اظهار داشت: بستن راه مذاکره بر آمریکا به رغم التماس و فشار زیاد آن کشور، نشانگر اقتدار و ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است، بهترین راه مقابله با نفوذ آمریکا بستن راه مذاکره است.

وی گفت: برخی در کشور خیال می‌کنند که مذاکره با آمریکا، کلید برون رفت حل مشکلات کشور است؛ در حالی‌ که اشتباه بزرگی می‌کنند.

آشناگر اضافه کرد: هر کشوری به آمریکا اعتماد و با آن مذاکره کند، به ذلت کشید می‌شود؛ زیرا آن کشور به عهدی که می‌دهد پایبند نیست. 

امام جمعه موقت گناوه بیان کرد: برپایی میز خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادها از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر در مساجد این شهر اتفاق مبارکی است که باید تداوم یابد.

وی گفت: مسئولانی که قصد اقدام به برپایی میز خدمت دارند، وعده و قول‌هایی که قابل انجام نیست به مردم ندهند.

آشناگر یادآور شد: ارتباط با مردم به‌عنوان ولی‌نعت‌های انقلاب و پیشگام در عرصه‌های مختلف، نباید مقطعی باشد و این حق آنان است در شهری که زندگی می‌کنند، از امکانات بهتری برخودار باشند.

امام جمعه موقت گناوه گفت: از مردم انتظار می‌رود که خواسته و مطالبه‌ خارج از حیطه قانونی نداشته باشند و در حل مشکلات شهر دست به دست هم دهند و مسئولان را یاری کنند.

وی نصب تمثال شهدا در کوچه‌های این شهر از سوی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت را حرکتی ارزشمند عنوان کرد و گفت: این اقدام خودجوش، باعث شادی دل خانواده‌‌های معظم شهدا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها