امام جمعه آبادان:

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در غرب آسیا است

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور ایجاد خلاء قدرت در کشورهای اسلامی را از برنامه های دشمنان عنوان و گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در غرب آسیا است تا مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهد.
کد خبر: ۳۶۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ - 08November 2019

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در غرب آسیا است تا مسلمانان را درمقابل یکدیگر قرار دهد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی پور» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: دشمن بیش از ۴۰ سال ترفندهای مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران داشته که با ناکامی و شکست مواجه شده است.

وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال ایجاد آشوب در کشورهای اسلامی هستند تا بتوانند اسلام را تضعیف کنند و مسلمانان را با استفاده از جنگ‌های داخلی به درگیری با یکدیگر بکشانند.

خطیب جمعه آبادان گفت: امروز مسئولان کشورهای اسلامی باید بیش از پیش هوشیار باشند و لحظه‌ای از دشمن غافل نشوند چراکه در ذهن آمریکا، همچنان شرارت، سلطه‌طلبی و وحشی‌گری علیه مسلمانان وجود دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ایجاد خلاء قدرت در کشورهای اسلامی را از برنامه های دشمنان عنوان و تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در غرب آسیا است تا مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

وی با بیان اینکه اتحاد شیعه و سنی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، افزود: دشمنان بدنبال ایجاد هرج ومرج در کشورهای اسلامی از جمله لبنان، عراق و سوریه هستند و در تلاشند گروهی را علیه ایران تحریک کنند.

خطیب جمعه آبادان با تقدیر از دولت جمهوری اسلامی ایران برای از سرگیری فعالیت تاسیسات فردو گفت: حقوق ایران در برجام نادیده گرفته شد ولی اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام هیچ واکنشی نشان نداد.

وی خواستار رفع مشکلات برخی نقاط شهر آبادان شد و گفت: برخی نقاط آبادان مانند ذوالفقاری و سده نیاز به آسفالت و سایر خدمات شهری دارند و امیدواریم این امر تحقق یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار