لاریجانی:

سازمان‌های امدادرسان در اسرع وقت به زلزله‌زدگان کمک کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی بر رفع نیازها و اسکان اضطراری آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۶۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ - 08November 2019

سازمان‌های امدادرسان در اسرع وقت به زلزله‌زدگان کمک کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان زلزله آذربایجان‌شرقی، خواستار امدادرسانی فوری دستگاه‌های مسئول با استفاده از همه امکانات، درمان مصدومان، اسکان اضطراری و رفع نیازهای آسیب‌دیدگان از این حادثه شد.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه زمین‌لرزه در استان آذربایجان شرقی که باعث جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیز یا آسیب دیدن اماکن مسکونی آنان شد، موجب تاسف گردید.

مردم شریف ایران همواره با همت بلند و روحیه صبر خود این گونه حوادث غیرمترقبه را پشت سر گذاشته و به کمک هموطنان آسیب‌دیده شتافته، یار و مددرسان آنان بوده‌اند.

نهادها و سازمان‌های مسئول در امر امداد و نجات در اسرع وقت و با بهره‌گیری از همه امکانات موجود به یاری آسیب دیدگان از زلزله، رفع نیازها و اسکان اضطراری آنان و درمان مصدومان و مجروحان بپردازند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همدردی با مردم شریف مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی، از درگاه خداوند متعال برای مصدومان و مجروحان؛ سلامتی و شفای عاجل و برای جان باختگان رحمت و مغفرت مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها