نظامیان صهیونیست ده‌ها فلسطینی را زخمی کردند

ده‌ها فلسطینی در راهپیمایی‌های بازگشت در مرزهای نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی و همچنین در راهپیمایی ضد شهرک سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر زخمی شدند.
کد خبر: ۳۶۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ - 08November 2019

نظامیان صهیونیست ده‌ها فلسطینی را زخمی کردندبه گزارش گروه بین‌ا‌لملل دفاع‌پرس، وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد ۶۹ فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی‌های بازگشت و رفع محاصره در مرزهای نوار غزه زخمی شدند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت غزه، ۲۹ نفر از شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت امروز در مناطق مختلف شرق غزه به ضرب گلوله واقعی زخمی شدند.

هزاران نفر از فلسطینی‌ها امروز در هشتاد و دومین راهپیمایی‌های بازگشت و رفع محاصره در طول نوار مرزی شرق غزه با سرزمین های اشغالی با عنوان «ادامه می‌دهیم» حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت غزه که مقابل اردوگاه‌های العوده در رفح و خان یونس اقدام به آتش زدن لاستیک کرده بودند گلوله واقعی و گاز اشک آور شلیک کردند.

در هشتاد و یکمین راهپیمایی بازگشت با عنوان جمعه شکست اعلامیه بالفور در جمعه گذشته هم قریب به یکصد فلسطینی زخمی شدند که نیمی از آنها هدف گلوله واقعی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته بودند.

ده‌ها نفر از فلسطینی‌ها هم در تظاهرات امروز جمعه در شهرک «کفر قدوم» در شمال کرانه باختری هدف اصابت گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور قرار گرفته و زخمی شدند.

این تظاهرات به صورت هفتگی و در مخالفت با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و مسدود شدن جاده اصلی این شهرک از شانزده سال پیش تاکنون برگزار می شود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی کفر قدوم بر عزم جزم خود برای ادامه این راهپیمایی ها به رغم سرکوبگری رژیم صهیونیستی تا رسیدن به خواسته هایشان تاکید کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار