مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی:

طلاب و روحانیون باید جلودار دفاع از انقلاب باشند

مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی گفت: همان‌طور که در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی روحانیون جلودار دفاع از انقلاب بودند، امروز هم انتظار این است که این قشر میدان‌دار دفاع از انقلاب باشد.
کد خبر: ۳۶۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ - 09November 2019

طلاب و روحانیون باید جلودار دفاع از انقلاب باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «علی خوش رفتار» مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای مجمع قشر بسیج طلاب استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج طلاب و روحانیون به عنوان جلودار همه اقشار بسیج در همه میدان ها از قدیم بوده و هست و در آینده نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: بسیج طلاب و روحانیون در سازمان بسیج کشور به عنوان سازمان تبلیغات سایر اقشار معرفی می شود به  این معنا که در هر برنامه فرهنگی طلاب و روحانیون حضور دارند.

مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی ادامه داد: به عنوان مثال در راهیان نور دانش آموزی در همه ماموریت ها حتما سعی شده در هر اتوبوس یک روحانی همراه کاروان دانش آموزان اعزام شود، در راهیان نور دانشجویی و سایر اقشار نیز همین طور است.

خوش رفتار به اعزام مبلغ به روستاهای دارای جمعیت کم از سوی بسیج طلاب اشاره کرد و افزود: ما از طرف بسیج روحانیون اعزام مبلغ را به این روستاها داشتیم و شب های جمعه نیز برنامه های ویژه ای برگزار می شود و این طرح همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری سالانه حداقل یک مرتبه یادوراه شهدا در همه حوزه های علمیه استان گفت: اجلاسیه شهدای روحانی استان نیز سال گذشته برگزار شد.

مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی، انقلابی وارد شدن حوزه های علمیه را انتظار جامعه از روحانیون دانست و اظهار کرد: همان‌طور که در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی روحانیون جلودار دفاع از انقلاب بودند، امروز هم انتظار این است که این قشر میدان‌دار دفاع از انقلاب باشد.

خوش رفتار همچنین به اعزام روحانیون خراسان جنوبی برای کمک رسانی به مردم سیل زده اشاره کرد و افزود: حوزه های علمیه خراسان جنوبی در قالب گروه های جهادی در کمک رسانی به مردم سیل زده کرمانشاه و ایلام سنگ تمام گذاشتند و در حالیکه هیچ ماموریتی به استان ما برای اعزام نیرو واگذار نشده بود ولی تعداد زیادی از طلاب استان به مناطق سیل زده اعزام شدند و اقدامات خوبی هم انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها